abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217841149
De 5 W"s

waren zeg maar in de klassieke tijden het soort van padvinders mesje van de beginnende en gevorderde journalist(e) en dan ok, elk stukje moet de inhoud hebben : Waar vind het zich plaats? Waarom? Wanneer? etc etc etc

Is nu geloof ik bij Google geen "Wwwww" maar nu "ADISI" ?

Voorbeeld :

De gemeente Rotterdam heeft plannen om 115 straten naar 30 km/u te brengen, waaronder in Rotterdam West. Deze maatregel is bedoeld om de verkeersveiligheid te verbeteren en het aantal ongelukken te verminderen. De implementatie vindt plaats in fases, waarbij straten worden aangepast met maatregelen die passen bij de specifieke omgeving.

Voorbeeld :

Details van het plan van 30 km zones in Rotterdam :
Aantal straten: 115 straten.

Doel: Verbeteren van de verkeersveiligheid en verminderen van ongelukken.
Implementatie: Gefaseerd per wijk, met maatwerk aanpassingen.

Motivatie: Stijgend aantal verkeersslachtoffers en de wens om een veiligere stad te creëren.

Steun van bewoners: Uit onderzoek blijkt dat veel Rotterdammers het plan steunen, met als belangrijkste reden de veiligheid.

Impact op verschillende stakeholders: Het project wordt uitgevoerd in samenwerking met diverse partijen, zoals het openbaar vervoer, logistiek verkeer en hulpdiensten, om de impact op hun dienstverlening te minimaliseren.

Antiklacht : Het zal mij tijd wel duren? Ik zit lekker veilig thuis?
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juni 2025 @ 19:33:13 #2
38148 crew  Innisdemon
pi_217841566
quote:
Uit onderzoek blijkt dat veel Rotterdammers het plan steunen, met als belangrijkste reden de veiligheid.
HOeveel ? En wat voor percentage van de totale Rotterdamse bevolking is dat?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_217841594
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 19:33 schreef Innisdemon het volgende:

HOeveel ? En wat voor percentage van de totale Rotterdamse bevolking is dat?
Ja bepaalde plekken in Rotterdam zij echt schurftig loco, Net alsof je in een irl game Frogger zit maar dan met maniakaal racende autos als je moet oversteken als voetganger of fietser enzo?
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juni 2025 @ 19:47:15 #4
38148 crew  Innisdemon
pi_217841694
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 19:36 schreef marretak het volgende:

[..]
Ja bepaalde plekken in Rotterdam zij echt schurftig loco, Net alsof je in een irl game Frogger zit maar dan met maniakaal racende autos als je moet oversteken als voetganger of fietser enzo?
Dat halfbakken Nederlands van je is geen antwoord op mijn vraag.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_217841739
ADIMSI

Meggool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')