Ik eigenlijk altijd maar mijn vader werd er laatst echt helemaal chagrijnig over omdat ik niet meteen terug appte.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb mijn telefoon s nachts op niet storen staan, uitgezonderd familie
Kan aan mij liggen hoor, ik vergeet wel meer de laatste tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, we zijn al weer wat stappen verder
ik had eerst dat plaatje uitgezocht en toen moest ik nog een plek op mn lichaam vinden. Die had ik (met behulp van fokgevonden!) en toen kocht ik een stencilapparaat want ik wil van te voren zien hoe het eruit gaat zien
[..]
meteen in mn hoofd
[..]
oh beter, in de nacht opgebeld worden is meestal niet goed nee
[..]
oh very nice
50 emails zijn wel heftig?
Half uurtje werk, inclusief inhoudelijke reactie op meegestuurde documenten. Valt dus reuze mee. Gelukkig veel medewerkers die hun best doen, dat doet iets positiefs met de kwaliteit.quote:
andere rooiequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mental image van Krekkie die met zo'n opbind-haaienvin op d'r rug rondloopt.
Heb nav het gesprek zojuist ff een plug ingedaan. Fokt toch anders.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben best vanille in mijn voorkeuren.
Extra trillen bij iedere quote of mention.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb nav het gesprek zojuist ff een plug ingedaan. Fokt toch anders.
Ik DM je de code voor de app.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Extra trillen bij iedere quote of mention.
ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor, ik vergeet wel meer de laatste tijd.
Maar klinkt goed. Ben wel benieuwd naar het resultaat tbh. Doet op je ribben relatief veel pijn?
nicequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Half uurtje werk, inclusief inhoudelijke reactie op meegestuurde documenten. Valt dus reuze mee. Gelukkig veel medewerkers die hun best doen, dat doet iets positiefs met de kwaliteit.
quote:
ik was vergeten dat ik dit best een leuk liedje vindquote:
wat is fucking veel?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
Vriendin met wie ik naar Duitsland was koopt daar altijd fucking veel potgrond alleen ik zie nooit goed terug waar ze dat gebruikt maar oke.
Wil je ook?quote:
Waar koopt ze dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
Vriendin met wie ik naar Duitsland was koopt daar altijd fucking veel potgrond alleen ik zie nooit goed terug waar ze dat gebruikt maar oke.
Zonde om het tot een maand te beperken.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geofagiequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |