hey wacht, ik heb zo'n kwastje gekocht om iets leuks te doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke nagel een andere kleur. de 7e 8e 9e en 10e voor mengen
echt hequote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rekening houden met elkaar is zo 1989.
Verschilt heel erg haha maar had nu uurtje gelegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
hoelang zijn jouw dutjes meestal?als je een dutje doet
Die mosgroen is echt top.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een van deze, weet nog niet welke hmmm. Ik neig naar groensmurrie rechts
Ik had laatst nog een oudere man de weg gewezen tijdens mijn wandeling. Toen kwam ik hem tegen op de terugweg en was hij heel dankbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hey wacht, ik heb zo'n kwastje gekocht om iets leuks te doen
ik kan wel rechts als ondergrond doen en dan met 1e (geel) stipjes maken oid
ja dit klinkt fantastisch, thanks voor je input
[..]
echt he
mijn truc is om uit te leggen dat ik me daar echt heel ongemakkelijk bij voel want gelijkheid dit datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onderwijs is erg vrouwelijk. De jonge jongens noemen je wel graag bij de voornaam.
Andere meid is 22 ofzo, durft nog steeds alleen "meneer" tegen me te zeggen.
Apetrots op ze, allemaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoelang zijn jouw dutjes meestal?als je een dutje doet
[..]![]()
wel leuk werk?
[..]
Wat onwijs tof! Dat maakt je ook echt trotsEn vind het wel knap dat ze bij de school waar ze zelf op zat wil werken, dan doen jullie het ook wel echt goed
Kan je wel leuk LEGO in neerzetten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
Had bijna een kast meegenomen bij de Ikea omdat die goedkoop wasWas 59 ipv 150 euro, wist alleen niet waar ik hem kwijt moet, dus heel verstandig niet meegenomen
Deze was het https://www.ikea.com/nl/n(...)grijsbeige-50529273/
uurtje is lekker, anders wordt het meer slapen. Ook wel lekker maar vaak niet zo handig als je weer wakker moet wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Verschilt heel erg haha maar had nu uurtje gelegen.
59 euro geven voor iets wat je niet nodig hebt en ook geen behoefte aan hebt is alsnog geld verspilling. Dit is de meest voordelige optiequote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
Had bijna een kast meegenomen bij de Ikea omdat die goedkoop wasWas 59 ipv 150 euro, wist alleen niet waar ik hem kwijt moet, dus heel verstandig niet meegenomen
Deze was het https://www.ikea.com/nl/n(...)grijsbeige-50529273/
Ongetwijfeldquote:
welke is dat, rechts? ik zou zeggen dat mos donkerder isquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een oudere man de weg gewezen tijdens mijn wandeling. Toen kwam ik hem tegen op de terugweg en was hij heel dankbaar.
Precies! Ligt ook wel aan de buurt hier. Iedereen aardig en zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welke is dat, rechts? ik zou zeggen dat mos donkerder is
[..]zulke kleine dingen, daar gaat het om, denk ik
Dit probleem heb ik altijd als ik iets wil kopen aan meubels.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OngetwijfeldMaar heb er beneden niet echt een goede plek voor en boven heb ik geen kasten nodig
Ja kijk mij eens even verstandig zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
59 euro geven voor iets wat je niet nodig hebt en ook geen behoefte aan hebt is alsnog geld verspilling. Dit is de meest voordelige optie
3 van links.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt zeker aan de buurt jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies! Ligt ook wel aan de buurt hier. Iedereen aardig en zo.
*schouderklopjequote:
Vet irritant mijn kat laat het niet toe als ik haar oogjes wil schoonmaken want ze heeft er af en toe een troepje zitten. 😒quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee. Het is vooral de mailbox bijwerken dus altijd een verrassing wat er in zit.quote:
Als je het in de echte adobe doet wel hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
ik ga photoshoppen, ben je nu ook trots op mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |