Valt me tegen!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Ik kende ze niet tbh![]()
Nee, ik heb er geen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Maar he, als het er toch over gaat. Wie van de mannen hier heeft daadwerkelijk een seksspeeltje? Ik hoef niet zozeer te weten wat maar uiteraard mag je het wel vertellen
Ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Maar he, als het er toch over gaat. Wie van de mannen hier heeft daadwerkelijk een seksspeeltje? Ik hoef niet zozeer te weten wat maar uiteraard mag je het wel vertellen
waarom niet?quote:
true truequote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mensen beleven een fetisj toch anders.
nice!quote:
Smoothquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil het hier niet vertellen maar stuur wel even een DM.
spannendquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil het hier niet vertellen maar stuur wel even een DM.
oh meer antwoorden, waarom niet?quote:
en nice 2.0quote:
Ik heb er geen nodig vind ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
spannend
[..]
oh meer antwoorden, waarom niet?
[..]
en nice 2.0
ik denk dat niemand er een nodig heeft tbhquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er geen nodig vind ik.
Dat ja. Geen behoefte aan. Ben er te vanille voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat niemand er een nodig heeft tbh
of bedoel je met nodig 'behoefte' oid?
ahja, get itquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ja. Geen behoefte aan. Ben er te vanille voor.
wat is er niet vanille aan speelgoed?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ja. Geen behoefte aan. Ben er te vanille voor.
jij mag datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry ik zal me weer gedragen.
Was een druk dagje met te weinig slaap, moest me even afreageren.
Engelse uitdrukking.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahja, get itbehalve het vanille gedeelte?
Ik ben te gewoonquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahja, get itbehalve het vanille gedeelte?
Dat is mijn meningquote:
Hoe vanilla ben jij eigenlijk? Of heb je een kast vol speeltjes?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engelse uitdrukking.
va·nil·la3 [və'nɪlə] (bijvoeglijk naamwoord)
doorsnee
gewoont(jes), alledaags, dertien in een dozijn, basis-, standaard, zonder franje
▼ voorbeelden
plain vanilla couples
doodgewone doorsneestelletjes
plain vanilla model
basismodel
okeuj.... ja... raarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben te gewoon
[..]
Dat is mijn mening
Het is niet een belangrijk iets voor mij op het moment, en heb nauwelijks privacy wat het een gedoe maakt om te bestellen, hebben, schoonmaken etc.quote:
yesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engelse uitdrukking.
va·nil·la3 [və'nɪlə] (bijvoeglijk naamwoord)
doorsnee
gewoont(jes), alledaags, dertien in een dozijn, basis-, standaard, zonder franje
▼ voorbeelden
plain vanilla couples
doodgewone doorsneestelletjes
plain vanilla model
basismodel
de te snap ik ook niet, niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben te gewoon
[..]
Dat is mijn mening
ahhh okequote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is niet een belangrijk iets voor mij op het moment, en heb nauwelijks privacy wat het een gedoe maakt om te bestellen, hebben, schoonmaken etc.
Dat weet ik. Maar ik heb daar geen behoefte aanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
okeuj.... ja... raar
speelgoed is best zoet.
Hoeven niet meteen zwepen en anusplugs enzo te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |