quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom stoppen bij de vagina? Gewoon van iemand een kaars maken.Ik las deze post en wist dat ie van jou moest zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan me die film niet zo kleurrijk herinneren
Neuh, heb geen oefening meer nodig.quote:
Loop je dan ook de hele dag met een stijve rond?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje alsof je dart op een bord gemaakt van voornamelijk bullseyes.
jezus kaneelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loop je dan ook de hele dag met een stijve rond?
Ongepaste kinkpost -> Oh hey, Zwab verveelt zich.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las deze post en wist dat ie van jou moest zijn.
ook een idee. een kaars van jezus met een stijvequote:
waarom klinkt dit zo niet opwindendquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een idee. een kaars van jezus met een stijve
neequote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom klinkt dit zo niet opwindend![]()
ik heb wel mooie jezus(achtig-iets) kaarsjes, wil je ze zien
En dat zijn gezicht op huilen staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een idee. een kaars van jezus met een stijve
facepalmquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat zijn gezicht op huilen staat.
Euhhhh. Nee dat zou je tegenvallen. Rare dingen leuk vinden is niet hetzelfde als constant zin hebben in alles.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loop je dan ook de hele dag met een stijve rond?
Nee, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Maar he, als het er toch over gaat. Wie van de mannen hier heeft daadwerkelijk een seksspeeltje? Ik hoef niet zozeer te weten wat maar uiteraard mag je het wel vertellen
das een tegenvallerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhhhh. Nee dat zou je tegenvallen. Rare dingen leuk vinden is niet hetzelfde als constant zin hebben in alles.
Wat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gangnam style metalcover van de band Feuerschwanz. Nee dat kan echt niet
Laatste jaar hebben ze alleen maar covers geloof ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gangnam style metalcover van de band Feuerschwanz. Nee dat kan echt niet
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Maar he, als het er toch over gaat. Wie van de mannen hier heeft daadwerkelijk een seksspeeltje? Ik hoef niet zozeer te weten wat maar uiteraard mag je het wel vertellen
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik kende ze niet tbhquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste jaar hebben ze alleen maar covers geloof ik.
Ik wil het hier niet vertellen maar stuur wel even een DM.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |