Nu zit er nog een paar minuten vertraging in?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag krijgen jullie gewoon live verslag van mijn leven
nu zit er eerst nog een censuur check op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit er nog een paar minuten vertraging in?
Dat we een stop-motion animatie van Ambar kunnen maken met het tempo waarin je foto's post.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag krijgen jullie gewoon live verslag van mijn leven
Dit is de gecensureerde versie?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nu zit er eerst nog een censuur check op.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen. Ik maak graag dingen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn seksspeeltjes zijn een hobby van jou? Of lees ik de verkeerde dingen?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat dit ook een hobby van je was.
niiiicequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
Oke heb een potje open gemaakt
Was goed vacuüm getrokken dus mooie plop![]()
En een glaasje limonade gehad
Is lekker![]()
![]()
Ja sorry.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
En zo leren we elke dag weer wat nieuws
Ik post nu niet allesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit er nog een paar minuten vertraging in?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdomme, door een video in ESF zit het grote koffielied weer in m'n hoofd
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdomme, door een video in ESF zit het grote koffielied weer in m'n hoofd
Oh kijk hij haalt adem!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat we een stop-motion animatie van Ambar kunnen maken met het tempo waarin je foto's post.
Ja heb er sinaasappel bij gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]!
[..]
niiiice
had je er nou iets bijgedaan? ja toch? sinaasappel? proef je het?
quote:
Toch een kunst om een vliegtuig eruit tr laten zien als een overenthousiaste puppyquote:
denk wel dat het iets toevoegt maar misschien dat je het niet zo snel herkent als sinaasappel ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb er sinaasappel bij gedaan
Heb het idee dat je die meer ruikt dan proeft? Maar er zit wel een beetje citrus bij.
Had met het koken ook nog sap van 3 citroenen erbij gedaan (dat stond ook in dat ene recept) dus het kan ook daar van komen?
Het is lekker iig
Ik proefde eerst een beetje pure siroop en ik dacht "jeeeetje wat verschrikkelijk zoet is dit"
En toen dacht ik "uhm ja duhhh dit is SIROOP"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja, en het ziet er zo licht uit van kleur. Meer als al verdunde limonade ipv siroopquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk wel dat het iets toevoegt maar misschien dat je het niet zo snel herkent als sinaasappel ofzo?
hehehe, ja die had ik ookje vergeet het toch even.. komt ook omdat het heel veel siroop is denk ik?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de positie en grootte wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |