Nee, die die zal gek zijn. Die ruikt kansenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:11 schreef SEMTEX het volgende:
Timmermans ondersteunt geen minderheidskabinet. Nieuwe verkiezingen it is
Alsof dit nog een vraag wasquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:11 schreef SEMTEX het volgende:
Timmermans ondersteunt geen minderheidskabinet.
PVV stemmers zijn opportunisten, nu ze doorhebben dat Wilders er helemaal niks van bakt lopen ze allemaal te schuimbekken op social media, en springen straks zo op de FvD bandwagon.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er valt ook genoeg te lachen.
Zo staat alleen bij Maurice de Hond de PVV hoog in zijn peiling.
Andere opiniepeilingen geven het beeld dat de PVV juist kiezers kwijt raakt.
Batteries (not) included?quote:
Koeman 1 😱quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:17 schreef Starhopper het volgende:
Ook een persco van Ronald Koeman begrijp ik?
En dan was die nietszeggende Schoof met een ruggengraat van papier-mâché zelfs nog een baken van netheid in dit circuskabinet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:20 schreef recidivist het volgende:
eindelijk van die nietszeggende vaak warrig overkomende schoof al die sowieso niet daar had mogen zitten
En als hij er had moeten zijn was hij er niet. Raar heerschap en zeker geen premier die de touwtjes in handen heeft.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:20 schreef recidivist het volgende:
eindelijk van die nietszeggende vaak warrig overkomende schoof al die sowieso niet daar had mogen zitten
Aan de andere kant is de spanning bij dit kabinet er nu wel af. Geert heeft de stekker eruit getrokken!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die reactie wekt wel wat weerstand bij me op.
Verwacht maar een stroom van klachten.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aan de andere kant is de spanning bij dit kabinet er nu wel af. Geert heeft de stekker eruit getrokken!
Zou een goede optie zijn als ze hun Gaza standpunt wat neutraler zouden maken en een streng asielbeleid voorstaan.quote:
Neemt dus geen verantwoordelijkheid waar een ander dat heeft laten liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:11 schreef SEMTEX het volgende:
Timmermans ondersteunt geen minderheidskabinet. Nieuwe verkiezingen it is
Het zal je held zijn, maar ze stond zo ontiegelijk voor lul toen, dat we er nog steeds om kunnen lachen.quote:
Ik doe niet meer mee, het maakt in dit land toch niet uit waar je op stemt. Zodra er een coalitie gevormd is worden alle beloftes van tafel geveegd en gaan we gewoon weer lekker alles gedogen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:27 schreef Questular het volgende:
Binnenkort weer een zinloze stem uitbrengen, verkiezingengenot,
Ik vond hem eigenlijk heel degelijk en netjes. Niet gelikt, wel authentiek en vriendelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:20 schreef recidivist het volgende:
Daar ben ik een tijdje lid van geweest, dat vond ik maar niets. Heel democratisch en idealistisch, maar daardoor heel gemiddeld, met veel individuele, extreme standpunten.quote:
En als hij er wel was, leek het hoofd weleens ergens anders.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En als hij er had moeten zijn was hij er niet. Raar heerschap en zeker geen premier die de touwtjes in handen heeft.
Tuurlijk, die buitelen nu over elkaar heen over hoe het wel moet. Dat we moeten verbinden, meer migratie, meer doen voor het klimaat en natuurlijk Gaza benoemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:32 schreef Questular het volgende:
Krijgen we nu ipv rechtse nikszeggende ellende links nikszeggende ellende?
Gemiddeld maar extreem?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:34 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Daar ben ik een tijdje lid van geweest, dat vond ik maar niets. Heel democratisch en idealistisch, maar daardoor heel gemiddeld, met veel individuele, extreme standpunten.
Net zoals de groene mensen die groen zijn zoals hun gevoel hun dat ingeeft, maar geen idee hebben of en hoe dat dan werkt. Want meestal is wat groen lijkt of klinkt verre van dat. En dat is dan ook waarom ik een hekel heb aan Groen Links. Veel hete lucht, maar ze hebben dat wel ver bovenaan de agenda gekregen.
Heel populistisch allemaal.
Dus dan kom je voor een sociaal beleid, gek genoeg, bij Volt uit. De Partij van de Dieren heeft dat ook, maar weer een heel stuk minder realistisch. En voor echte wetgeving moeten we tegenwoordig bij de EU zijn. Dat is ook niet alles, maar beter dan Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |