Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al gedaan, dan wel met een V8 ofzo.
Of een gillende keukenmeid.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt ook EV's met een speaker voor het motorgeluid
Kan je zelfs kiezen tussen een 3-cilinder of een V12.
De meeste criminelen zijn gewoon Nederlanders die hier geboren zijn. Het meeste criminele geld gaat rond in de afspraken die bedrijven onderling maken en de belasting die ze ontduiken. Witte boorden criminaliteit van zakenmannen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Zou slechts 00,01 procent van de nieuwkomers crimineel zijn dan zou er hier toch nooit zoveel criminaliteit zijn? Men zou dan weer dagelijks een krant kunnen lezen zonder ergernis over zoveel criminaliteit in de streek waar men woont.
Daar kun je ook koken, denk ik 😱quote:
Ik denk dat er dan sowieso geen regeerdakkoord meer komt omdat niemand zich voor 4 jaar zo hard wil laten vastleggen. Om nog maar te zwijgen over ontwikkelingen in die 4 jaar die er toe kunnen leiden dat je een onoverbrugbaar meningsverschil krijgt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als partijen weten dat ze zich voor 4 jaar verbinden, maken ze misschien verstandigere keuzes voordat ze in een kabinet stappen en een regeerakkoord smeden.
Lol, alsof dat voor zijn kiezers dan wel verschil zou maken. Schapen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Mooi, hopelijk wordt Wilders hierna echt premier en gaat echt eens verantwoordelijkheid nemen voor zijn woorden en die omzetten in daden.
Dat gaat vast ook een fiasco worden, maar dan kan hij zich niet meer verschuilen.
Die is in staat nog zeurderige oppositietweets te plaatsen als hij zelf premier is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Mooi, hopelijk wordt Wilders hierna echt premier en gaat echt eens verantwoordelijkheid nemen voor zijn woorden en die omzetten in daden.
Dat gaat vast ook een fiasco worden, maar dan kan hij zich niet meer verschuilen.
Dat geeft niet, dat kan je dan oplossen of je staat 4 jaar langs de kant.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan sowieso geen regeerdakkoord meer komt omdat niemand zich voor 4 jaar zo hard wil laten vastleggen. Om nog maar te zwijgen over ontwikkelingen in die 4 jaar die er toe kunnen leiden dat je een onoverbrugbaar meningsverschil krijgt.
Geen van beide partijen krijgt hun zin, dus dan wordt er niets opgelost.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dat kan je dan oplossen of je staat 4 jaar langs de kant.
Dus in het belang van het land regeren ipv in het belang van je partij.
Het land staat niet in dienst van de politiek.
Hij gelooft toch al niet in wat hij verkondigt, dus hij is een tikje schizofreen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is in staat nog zeurderige oppositietweets te plaatsen als hij zelf premier is.
Waarom zou er niets opgelost worden als je er samen uit moet komen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Geen van beide partijen krijgt hun zin, dus dan wordt er niets opgelost.
Daar is Nederland echt niet bij geholpen.
En dan komen we toch weer uit bij Voltquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Druk kan tot spanning leiden inderdaad.
SP geen optie?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:52 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik kan de Partij van de Arbeid ook goed hebben, alhoewel ik in de bijstand zit. Alleen met die Linke Groenen kan ik niet door 1 deur. Zij zijn wat opgeblazen en ik moet wat beter aan mijn gewicht werken. Dus dan zou ik nog liever voor de Partij van de Dieren gaan, daar zitten we allemaal op zijn plaats. Gelukkig gaat mijn hart sneller kloppen van Volt, ook al heb ik geen pacemaker.
Omdat je er dus niet uitkomt samen omdat je te ver van elkaar verwijderd bent. Het wordt vooruit geschoven naar het volgende kabinet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom zou er niets opgelost worden als je er samen uit moet komen?
Het alternatief is dat je een kabinet opblaast, zoals we vaststellen.
Als ze er niet proberen uit te komen en de tijd uitzitten, zullen ze daar bij de volgende verkiezingen op afgerekend door de kiezer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Omdat je er dus niet uitkomt samen omdat je te ver van elkaar verwijderd bent. Het wordt vooruit geschoven naar het volgende kabinet.
Beide partijen gaan het kabinet dan niet opblazen want dan mogen ze niet meer meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |