Het bakje is in ieder geval niet verstopt, dus denk dat dat nu wel goed zit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heeeeeel lang geleden had ik ook zoiets, met poeder wasmiddel (dat was nog in de tijd dat er niets anders was) en toen bleek er een klont wasmiddel achter het bakje te zitten. Misschien daar ook even kijken?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Regelmatig een kookwas is helemaal niet verkeerd voor de machine
Geen nootjes/pitjes van fruit/chocoladestukjes erin, ik wil uiteraard niet dat die in het gat komen te zitten. Dus maar voor slagroomijs gekozen, ook lekker maar haalt het niet bij mijn favoriete smaak Gianduiotto (chocolade-ijs met Nutella erin en flinke stukken hazelnoot).quote:Op donderdag 5 juni 2025 06:43 schreef AnneX het volgende:
En @:flipsen mooi dat je het hebt gered zonder pijnmeds.
En wrom ijs zònder stukjes(?) : het smelt toch…😇
Oei, nee niks in dat gat please…😳quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geen nootjes/pitjes van fruit/chocoladestukjes erin, ik wil uiteraard niet dat die in het gat komen te zitten. Dus maar voor slagroomijs gekozen, ook lekker maar haalt het niet bij mijn favoriete smaak Gianduiotto (chocolade-ijs met Nutella erin en flinke stukken hazelnoot).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei, nee niks in dat gat please…😳
Het droogt hier ook op. Das mooi: straks naar de kapster.
Binnen:Leuk en jouw kleur toch, rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik met witte kleding (na honderd jaar vp huis en zorgkleding gedragen te hebben) ... heb nu 2 witte tshirts, eentje met niks erop en eentje met de Earring (waar ik toen was).. aangetrokken in vakantie, zegt g (toen ik wijde dunne spijkerbroek met witte shirt aanhad) oh dat staat leuk
(is intussen helemaal gewend aan mijn voorliefde voor zwart).
quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:51 schreef flipsen het volgende:
Ik heb @:Lucky_Strike zojuist een "happy" gegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |