Zo fijn te lezen. Een relaxte week genieten is jullie zo gegund.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook van mij Flipsen!
Voor ons nachtdieren/uitslapers wel vroegachtig(hier is uur later dan in NL)
8.15 auto inleveren 10.15 vliegen.
NL tijd dan 12.30 op Schiphol en mooie tijd thuis voor de boodschappen, wasjes e.d.
Zo nog laatste x eten in een taverna, inpakken, slapen en lekker naar huis.
Was echt, ondanks aanpassingen en vooral doen wat g nog wél kan en overal de tijd voor nemen een hele fijne week zo voor ons
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo fijn te lezen. Een relaxte week genieten is jullie zo gegund.
+1!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo fijn te lezen. Een relaxte week genieten is jullie zo gegund.
En of Cindy Slaper nog een keer mag komen opdravenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
+1!
Ben benieuwd wie nu het beste laatste debat voor de verkiezingen gaat voeren en ons gaat "regeren" voor x dagen
De meeste syriers die ik ken (zowel nu op de boten als 10 jaar geleden in de Koepel) drinken het. Niet allemaal evenveel maar S leeft er zo ongeveer op, die is net als jouw vrouw.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:53 schreef flipsen het volgende:
Mate is typisch Argentijns/Uruguayaans en ook een beetje Paraguay en zuiden van Brazilie. Ik wist niet dat ze het in Syrie ook drinken?? Mijn vrouw drinkt 2 thermosflessen van een liter per dag, sociaal gebeuren ook trouwens. Ik drink mee, maar maak voor mezelf bijna nooit mate, ik heb liever koffie. En qua smaak: mijn vader zei "alsof je een asbak leegdrinkt". Het is vrij sterk ja, vooral de eerste "kopjes", daarna wordt het slapper. Ok, ik ga naar binnen
Van de Wiki:quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De meeste syriers die ik ken (zowel nu op de boten als 10 jaar geleden in de Koepel) drinken het. Niet allemaal evenveel maar S leeft er zo ongeveer op, die is net als jouw vrouw.
Iew! Grote jongen hoor, ik ben fier op uquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef flipsen het volgende:
Bueno, kies/wortel eruit gesneden, viel me nog redelijk mee al is dat geduw en getrek nooit fijn. 20 minuutjes werk. Zometeen dat vieze gaasje euit gelukkig en dan hebben we het weer overleefd (en zonder flauwvallen, yeah...)
Oei. Voorspoedig herstel 💐quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Van de Wiki:
Het wordt vervolgens in Syrië geconsumeerd dankzij Syrische migranten in Argentinië, die het product naar hun geboorteland en Libanon brachten.
Bueno, kies/wortel eruit gesneden, viel me nog redelijk mee al is dat geduw en getrek nooit fijn. 20 minuutjes werk. Zometeen dat vieze gaasje euit gelukkig en dan hebben we het weer overleefd (en zonder flauwvallen, yeah...)
Ik moet over 2 weken. Ze gaat eerst proberen om mijn vulling eruit te boren en te vernieuwen (want kiespijn) maar ik moest maar rekening houden met een wortelkanaalbehandelingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sterkte alvast. Mijn tandarts zegt dan altijd "Vooraf vast 2 paracetamol nemen".quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet over 2 weken. Ze gaat eerst proberen om mijn vulling eruit te boren en te vernieuwen (want kiespijn) maar ik moest maar rekening houden met een wortelkanaalbehandeling
Goeie tip! Dankjequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sterkte alvast. Mijn tandarts zegt dan altijd "Vooraf vast 2 paracetamol nemen".
Als je daar bent geweest, ben je onderdeel van het complot dusquote:
Das met alles toch - "voor de pijn aan slikken"quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sterkte alvast. Mijn tandarts zegt dan altijd "Vooraf vast 2 paracetamol nemen".
Iets met de byzantijnse periode zegt dr. googlequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:42 schreef AnneX het volgende:
Duizend jaardat is dd.1025
waren toen niet ongeveer de Kruistochten?
Hoelang geleden was jij hier?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn verhaal weer met jaloersmakende foto's (en die olie jammie)
Heb mijn (oude) fotoalbum erbij gepakt bij jullie foto's maar herken echt niets meer (wij hadden ook een flink activiteiten programma en weinig mooie dingen gezien die me nu wel zouden aanspreken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |