1,85quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Even in België getankt, scheelt gewoon 40 cent per liter98 Superplus E5 was daar 1,68
Voor de 98?quote:
Jij dacht dat alle flitsende hippe knappe boys met treintjes speelden?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh joh, dat is dubbel. Dan moet het al helemaal goed zijn
[..]
ik wist dit niet, weer wat geleerd
iK bEgRiJp jE nIeTquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij dacht dat alle flitsende hippe knappe boys met treintjes speelden?
Dacht al, de 98 zit ik hier vaak nog richting de 2,10+ gaanquote:
Alles dubbeldood steriliserenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh joh, dat is dubbel. Dan moet het al helemaal goed zijn
[..]
ik wist dit niet, weer wat geleerd
Hoe vond je Elisabeth?quote:
Wie is Elisabeth?quote:
Ligt eraan waar je tankt. Als ik hier bij de oprit naar de A12 tank betaal ik meer dan verderop verstopt achter een flatgebouw.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Zit er bij benzine ook veel verschil in de prijzen per tankstations, en zo ja, hoeveel ongeveer?
Bij lpg zit daar echt een mega verschil in, richting brabant wordt het steeds duurder tot wel +30 cent duurder, wat echt extreem veel is want het kost normaliter ongeveer 80ct
Goed bezig 💪🏻quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag rugspieren, schouders en biceps gedaan. Voel het wel.
De vrouw van Franz Josef.quote:
Ik zou voor chocola gaanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
Vanavond keuzestress wat te snacken. Er was zoveel lekkere chocolade in de aanbieding.
Wat is er mis met Nederlandse chips?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Maar ik heb ook weer chips gekocht en daar heb ik ook wel zin inwant chips uit Nederland vind ik niet meer lekker.
Gewoon de smaak vind ik niet zo lekker meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse chips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |