Straks perfect vacuum en blijft het tot in den eeuwigheid goed, en smerig dat wil je niet wetenquote:
Toekomstige archeologen trollen met smerige siroop.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks perfect vacuum en blijft het tot in den eeuwigheid goed, en smerig dat wil je niet weten
Toch niet met donder en bliksem??quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
Oh er komt een bui aan. Tuinspul maar weer naar binnen dan
oh even teruggelezen waar dit over ging, de siroop!!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk is het goed gelukt met het steriliseren en vacumeren en blijft het lang goed
En hopelijk is het lekker![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, 10+ voor goed gerichte productaanbeveling. Maar jezus, wat een prijs.🐙
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
Zoiets wil ik wel hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, 10+ voor goed gerichte productaanbeveling. Maar jezus, wat een prijs.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
hadden ze voor dat geld geen betere foto kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, 10+ voor goed gerichte productaanbeveling. Maar jezus, wat een prijs.
Baby darling doll face honey
Niet gewoon een sugarcrash nadat dat kind een kilo snoep op had?quote:
Hier blijft het nog wel even droog. Wel een soort roze gloed hier. Saharastof weer denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
Oh er komt een bui aan. Tuinspul maar weer naar binnen dan
Wacht, dit is ZONDER rollend materieel??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, 10+ voor goed gerichte productaanbeveling. Maar jezus, wat een prijs.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
https://www.conrad.nl/nl/(...)62887Modellbahnkoffequote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hadden ze voor dat geld geen betere foto kunnen maken
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toekomstige archeologen trollen met smerige siroop.
Is die koffer verguld met iridium ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, 10+ voor goed gerichte productaanbeveling. Maar jezus, wat een prijs.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch niet met donder en bliksem??
Lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, dit is ZONDER rollend materieel??
ohhhh, is ook beter, dacht alquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.conrad.nl/nl/(...)62887Modellbahnkoffe
Ik had zowel de potjes als de deksels in een pan met kokend water gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh even teruggelezen waar dit over ging, de siroop!!
Als je de flesjes/potjes op zn kop hebt gezet dan gaat het steriliseren goed omdat alles dan alsnog kapot gaat door het kokend hete siroopmeestal is de dop het meest lastige
quote:
quote:dinsdag 10 juni tot en met dinsdag 17 juni
Grote (80%) kans op overgang naar warm weer met zonnige perioden. In de tweede helft van de volgende week ongeveer 30% kans op onweersbuien.
ohhhh joh, dat is dubbel. Dan moet het al helemaal goed zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had zowel de potjes als de deksels in een pan met kokend water gedaan.
Potje met vorken eruit gevist, kokendhete siroop erin, dekseltje eruit gevist en met een doekje op het potje vastgedraaid
ik wist dit niet, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
Ik wist dat modelspoor een overpricede autistenhobby was, maar dat het zo schrikbarend duur was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |