Ja die pirkjes zijn zo sterk dat ze met terugwerkende kracht werkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Die wappies zijn allemaal vergeten dat voor corona ook gewoon jonge mensen dood gingen aan kanker.
Verstandigquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik probeer zo min mogelijk comments te lezen bij veel nieuwsberichten
Die lijst ik inquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Toen ze het heel warm kreeg van de stewardess, wist Linda dat de ‘homogenezing’ niet had gewerkt
De jonge, lesbische Linda* uit Ede wordt in de kerk ‘gerustgesteld’: er is vast iets gebeurd in haar leven waardoor ze lesbisch is geworden. Die seksualiteit, dat hoort niet. Maar ook: door te bidden via de Heilige Geest kan iedereen genezen worden. Van kanker, maar óók van homoseksualiteit. Dit is haar verhaal.
Oehh.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
Ietwat meer siroop dan ik had verwacht
8 kleine potjes en 2 grote
Ze staan nu op de kop af te koelen en hopelijk vacuüm te trekken
Ik zal vaker even op lavendel knagen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het ruikt lekker hier
bedankt Gerrie
Hopelijk is het goed gelukt met het steriliseren en vacumeren en blijft het lang goedquote:
Al besprokenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
Ietwat meer siroop dan ik had verwacht
8 kleine potjes en 2 grote
Ze staan nu op de kop af te koelen en hopelijk vacuüm te trekken
[..]
quote:
Ik val graag in herhalingquote:
Dat tweede is ook wel handig ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk is het goed gelukt met het steriliseren en vacumeren en blijft het lang goed
En hopelijk is het lekker![]()
![]()
ALLEMAAL EEN ONVOLDOENDEquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
Wat een gezeik, wat een gezeur
iedereen onvoldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |