quote:
quote:Zsm beginnen met Fenbendazol, thc pasta, 3 x per dag 3 citroenen met een theelepel baking soda drinken. Watervasten voor minimaal 2 weken.je kunt jezelf genezen. Geef de hoop niet op. Er zijn al vele genezen, dus voor jou is dit ook mogelijk. Inshallah
Uhm, wat.quote:
wat? de? fuck?quote:
Is het daar zo erg?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast wel, maar of je er blij van wordt..
Ja, verander even de hele zuurgraad van je lijf. Gaat de kanker dood van ja. Maar dat is omdat je zelf ook dood bent.quote:Research Dr. Sebi & alkaline voedsel
Die wappies zijn allemaal vergeten dat voor corona ook gewoon jonge mensen dood gingen aan kanker.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Man man man. Zou die Freek ook wel krijgen als reactie op hun insta denk ik
geen idee. ik probeer zo min mogelijk comments te lezen bij veel nieuwsberichtenquote:
Nou ja sowieso misschien wel gezond, maar denk niet dat het nu iets uithaalt.quote:Stop volledig met geraffineerde suikers, dierlijke producten.
quote:Freek als je toch nix te verliezen hebt gebruik dan niet de shit die de docs je nog voorschrijven probeer alternatieven meschien knap je er nog met op anders heel veel sterkte. Leef iedere dag als je laatste
meschien welquote:
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik probeer zo min mogelijk comments te lezen bij veel nieuwsberichten
Silvia Millecam kan dit niet meer navertellenquote:
behalve als het gaat over ons plaatselijk zwembad en de lokale politiek. Dat is lachen, gieren, brullenquote:
mooie tijdenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Er gaat nog niks boven de reacties destijds bij de vegan hotdog van de Ikea. @:elvi
Ik luisterquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Toen ze het heel warm kreeg van de stewardess, wist Linda dat de ‘homogenezing’ niet had gewerkt
De jonge, lesbische Linda* uit Ede wordt in de kerk ‘gerustgesteld’: er is vast iets gebeurd in haar leven waardoor ze lesbisch is geworden. Die seksualiteit, dat hoort niet. Maar ook: door te bidden via de Heilige Geest kan iedereen genezen worden. Van kanker, maar óók van homoseksualiteit. Dit is haar verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |