En dan nog het liefste de huismerk ribbelchipsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
laatst een beetje lays gehad, dat is idd echt smakeloos
Maar de huismerkchips is echt prima
Ik had ze ook gister, anders kan het vandaag niet het restje van gister zijnquote:
Zag die dozen chips staan. Man man wat een prijzen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die oven-baked chips het lekkerst, maar er zit tegenwoordig volgens mij één handje in zo'n zak.
Detailsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ze ook gister, anders kan het vandaag niet het restje van gister zijn
Paprikaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog het liefste de huismerk ribbelchips
Ja die vind ik ook wel lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die oven-baked chips het lekkerst, maar er zit tegenwoordig volgens mij één handje in zo'n zak.
Zegt me nietsquote:
Elitaire chipsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel lekker
Maar is niet meer tr betalen
Ja ben er veel geweest. Goede tent voor spullen inruilen en tweede hands kopen. Vond ze zeer fijn.quote:
Sowieso paprika beste chipsquote:
Ben ik ook wel, want ik doe gewoon met je meequote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk opzich dat Krek wel een leuke oppas-tante kan zijn.
Samen de katten eten geven, de plantjes verzorgen, liedje zingen.
ja, ik ken het en ik game amper. Is best een bekende zaak hoorquote:
Nee dat ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel lekker
Maar is niet meer tr betalen
2,5.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, want ik doe gewoon met je meemaar dat werkt alleen bij de echt kleine kindjes, zodra ze een mening krijgen weet ik niet je daar mee om moet gaan
hoe oud was je dochtertje ook al weer?
[..]
ja, ik ken het en ik game amper. Is best een bekende zaak hoor
Daarom kinderen waardeoordeelvrij opvoeden. Krijgen ze nooit een mening.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, want ik doe gewoon met je meemaar dat werkt alleen bij de echt kleine kindjes, zodra ze een mening krijgen weet ik niet je daar mee om moet gaan
hoe oud was je dochtertje ook al weer?
Ja ik ken het wel, is zo'n schimmig online pandjeshuis, nooit wat gekochtquote:
dat is cutequote:
Ja dat gaat vaak ergens mis hequote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom kinderen waardeoordeelvrij opvoeden. Krijgen ze nooit een mening.
Hele dag alleen maar spelen. Helemaal als er bezoek is, is ze ineens wild met spelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is cutedie willen nog spelen
volgens mij is mijn leefje ook die leeftijd
baby's vind ik het meest geweldig. Willen jullie meer kindjes denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |