Voel me na de laatste paar weken weer stevig en fit, ipv dik.quote:
dubbeldoodquote:
amaziggggggquote:
inb4 hele avond waar het over elisabeth gaatquote:
niks van gemerkt met chips van Gwoonquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon de smaak vind ik niet zo lekker meer.
EIGEN CHIPS EERSTquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse chips?
Heb 't idee dat dat bij lpg ook minder is. Merk (hoe zeg je dit) tankstation maakt wel uit, shell is altijd kei duur en esso/bp altijd goedkoopquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je tankt. Als ik hier bij de oprit naar de A12 tank betaal ik meer dan verderop verstopt achter een flatgebouw.
En die heb je de hele dag met Krekkie alleen gelatenquote:
Het doet ook echt wel iets als je het regelmatig doet. Fijn dat je het ook zo ervaart.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me na de laatste paar weken weer stevig en fit, ipv dik.
er was een vrouw die de opmerking maakte dat het zo'n leuk verhaal wasquote:
Ik heb iets met kiep, sperzieboontjes, zoete aardappel etc uit de vriezer gehaald. Dat zo opwarmen en dan op een pitabroodjequote:
Eens wel hoor, smakeloze bende is het tegenwoordig, zeker alle lay's meuk zit gewoon geen smaak meer aanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon de smaak vind ik niet zo lekker meer.
Zo erg vertrouw ik haar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die heb je de hele dag met Krekkie alleen gelaten
Leuk, je hebt er lang genoeg naar uitgekeken. Dan kan het maar beter echt leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
amazigggggg![]()
![]()
![]()
sommige dingen begreep ik niet helemaal maar dat is prima
![]()
Ik was wat bang dat de jongere elisabeth wat tegen zou vallen maar ze was echt heel erg goed!!![]()
en het was heel gezellig
!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die heb je de hele dag met Krekkie alleen gelaten
laatst een beetje lays gehad, dat is idd echt smakeloosquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eens wel hoor, smakeloze bende is het tegenwoordig, zeker alle lay's meuk zit gewoon geen smaak meer aan
Het restje sajoer boontjes met kiep van gisterquote:
Mensenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er was een vrouw die de opmerking maakte dat het zo'n leuk verhaal was
wat![]()
Er zit hier op het industrieterrein ook een benzinepomp die korting geeft als Max moet racen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb 't idee dat dat bij lpg ook minder is. Merk (hoe zeg je dit) tankstation maakt wel uit, shell is altijd kei duur en esso/bp altijd goedkoop
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb iets met kiep, sperzieboontjes, zoete aardappel etc uit de vriezer gehaald. Dat zo opwarmen en dan op een pitabroodje
Hier ook al boontjes op het menu.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het restje sajoer boontjes met kiep van gister
quote:
quote:
weet niet, ik denk als ze in Rotterdam spelen want de rest is zo ver wegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk, je hebt er lang genoeg naar uitgekeken. Dan kan het maar beter echt leuk zijn.
Wanneer ga je weer?
Hahaha, wist even niet wat ik moest zeggenquote:
lol, veel korting?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier op het industrieterrein ook een benzinepomp die korting geeft als Max moet racen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
je doet net alsof dit niet het leukste is wat je kunt overkomen
Jij trendsetter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |