Niet het idee dat er veel veranderd is sinds hij minister president is geworden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vooral meest onzichtbaar. Of hij slecht was weet ik niet, heb 'm niet zo vaak gezien.
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vooral meest onzichtbaar. Of hij slecht was weet ik niet, heb 'm niet zo vaak gezien.
Daarnaast, je kan wel PVV stemmen maar ook dan gaat je persoonlijke welvaart niet vooruit.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, het buitenlanders hatende maatje van Howard is er weer.
De lasten liggen sowieso al bij iedereen, maar overigens zijn die lasten helemaal niet zo hoog in Nederland.
Maar he de Nederlander moet in een villa in Amsterdam wonen met een Ferrari voor de deur voor het goed is.
Ook die sectoren die jij noemt moeten bestaan. Niet iedereen kan advocaat zijn.
Dan heeft Wilders eindelijk zijn meerderheid, veel PVV leden supporters zijn aan het feesten. En dan doodleuk zeggen, dat hij liever een meerderheidskabinet wil voorkomen, zodat hij super relaxed oppositie kan voeren. Al zijn supporters hysterisch Den Haag afbreken ...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze wel weer roepen dat ze worden tegengewerkt en nieuwe verkiezingen uitschrijven. Bij 76 of meer wordt dat toch wel errug lastig.
Links beleid leidt er juist toe dat we afscheid moeten nemen van die voorzieningen..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:19 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Weg met alle sociale overblijfselen zoals uitkeringen en subsidies en alle overgebleven collectieve voorzieningen privatiseren? En dan alles opheffen aan regering behalve de belastingdienst voor particulieren, om geld over te hevelen van de consumenten naar het bedrijfsleven?
Maar waar moeten de bedrijven dan hun spotgoedkope wegwerpwerknemers vandaan halen? Oh, ja, het minimumloon is dan natuurlijk ook afgeschaft.
Sociale cohesie idem.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Links beleid leidt er juist toe dat we afscheid moeten nemen van die voorzieningen..
Als je de voorzieningen open stelt voor de hele wereld, zal de hele wereld ook komen om hun hand op te houden. Aangezien de hele wereld veel meer mensen zijn dan de Nederlandse beroepsbevolking kan dragen is de enige mogelijke uitkomst dat die voorzieningen ophouden te bestaan.
Wil je de verzorgingsstaat intact houden , dan sluit je de grenzen. Zo simpel is het.
Dit is waarom Denemarken zo'n streng migratiebeleid heeft. Ze hebben een ruimhartig sociaal stelsel maar ze verwachten wel dat iedereen daar aan bijdraagt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Links beleid leidt er juist toe dat we afscheid moeten nemen van die voorzieningen..
Als je de voorzieningen open stelt voor de hele wereld, zal de hele wereld ook komen om hun hand op te houden. Aangezien de hele wereld veel meer mensen zijn dan de Nederlandse beroepsbevolking kan dragen is de enige mogelijke uitkomst dat die voorzieningen ophouden te bestaan.
Wil je de verzorgingsstaat intact houden , dan sluit je de grenzen. Zo simpel is het.
Verbaasd me niets, alles aan die lijst ineens en dat hij zou opstappen als hij geen steun zou krijgen dat rook gewoon dat hij er gewoon uit wou hoe dan ook.quote:
Dan moeten we ook stoppen met de slimste wetenschappers, beste sporters etc. uit Afrika te jatten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat kan ik wel degelijk stellen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We hebben onze welvaart te danken aan immigratie, goedkope arbeidskrachten. Marokkanen, Turken, later ook Polen en andere Oostbloklanden.
Ik zeg daarmee niet (!) dat het allemaal geweldig is maar je kan ook niet keihard stellen dat immigratie een bedreiging is voor de welvaart.
Het lijkt me een fijne deskundige man, maar te netjes voor de politiek, dat hij de functie heeft aangenomen was denk ik meer uit plichtgevoel.quote:
Een uitwerking kun je natuurlijk nooit verwachten van een partij die doorgaans niet verder komt dan tweets of als partijprogramma een paar oneliners op een a4tje knaltquote:
De huidige migratietsunami is wel van een andere orde, zowel qua omvang als in verschil van geloof/opvattingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat kan ik wel degelijk stellen.
Nederland is al eeuwen een welvarend land. Ruim voordat de eerste Turken en Marokkanen voet aan Nederlandse wal zetten. Nederland is welvarend door hard werken, slim beleid en weinig corruptie. En dat al eeuwen lang.
Mwa zo slecht doet hij het niet. Hij zit vooral in een hele lastige positie omdat Pieter zonodig dat extraparlementaire gedrocht wilde.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:48 schreef OmniRocket het volgende:
Schoof gaat wel de geschiedenisboeken in als slechtste minister president ooit.
Ik vind er allemaal een hoop voor te zeggen dat we als land iets moeten met de PVV-kiezer, de partij peilde op een bepaald moment niet voor niets 49 zetels, maar het moet inmiddels toch wel duidelijk zijn dat dit met Wilders nooit gaat gebeuren.quote:
Hoe zou het gegaan zijn als Wilders minister-president zou zijn?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:57 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Mwa zo slecht doet hij het niet. Hij zit vooral in een hele lastige positie omdat Pieter zonodig dat extraparlementaire gedrocht wilde.
Ik denk ook dat hij er weinig aan kan doen omdat je moet roeien met de riemen die je hebt. Maar die waren bij hem wel van hele slechte kwaliteit.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:57 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Mwa zo slecht doet hij het niet. Hij zit vooral in een hele lastige positie omdat Pieter zonodig dat extraparlementaire gedrocht wilde.
Dit ligt niet alleen aan Wilders maar mede aan partijen die alles direct afkeuren omdat het van de PVV afkomt. Al jaren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik vind er allemaal een hoop voor te zeggen dat we als land iets moeten met de PVV-kiezer, de partij peilde op een bepaald moment niet voor niets 49 zetels, maar het moet inmiddels toch wel duidelijk zijn dat dit met Wilders nooit gaat gebeuren.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit ligt niet alleen aan Wilders maar mede aan partijen die alles direct afkeuren omdat het van de PVV afkomt. Al jaren.
Inmiddels is het wel duidelijk dat het dus wél aan Wilders ligt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit ligt niet alleen aan Wilders maar mede aan partijen die alles direct afkeuren omdat het van de PVV afkomt. Al jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |