Net als ieder weldenkend mens.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
Die verslaggeefster van de NOS moet zichtbaar haar best doen om een grote glimlach te onderdrukken.
Het is nog lang niet zover.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dat wordt een mega-overwinning voor de VVD, met nog wat stemmen voor de PvdA/GL en het CDA. Yeşilgöz als eerste vrouwelijke minister-president en een gematigd, maar nog steeds hard vreemdelingenbeleid.
Een weldenkend mens zou niet blij moeten zijn met wederom maandenlang een demissionair kabinet.quote:
We hebben onze welvaart te danken aan immigratie, goedkope arbeidskrachten. Marokkanen, Turken, later ook Polen en andere Oostbloklanden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het slimste beleid is de grootste bedreiging van de Nederlandse welvaart aanpakken: immigratie.
Daar wordt wel een flesje ontkurkt vanavond, gevolgd door allerlei gesprekken over wat men gaat stemmen. Wordt het GroenLinks-PvdA, Volt, D66 of misschien lekker radicaal links eens voor PvdD stemmen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
Die verslaggeefster van de NOS moet zichtbaar haar best doen om een grote glimlach te onderdrukken.
Weldenkende mensen stemmen niet voor de partijen waar men bij de NOS voor stemt.quote:
Je bent behoorlijk verdwaald in het sprookjesbos.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar wordt wel een flesje ontkurkt vanavond, gevolgd door allerlei gesprekken over wat men gaat stemmen. Wordt het GroenLinks-PvdA, Volt, D66 of misschien lekker radicaal links eens voor PvdD stemmen?
[..]
Weldenkende mensen stemmen niet voor de partijen waar men bij de NOS voor stemt.
Mwah, wel een aanzienlijke kans dat ik VVD ga stemmen. Andere opties zijn er immers niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dat wordt een mega-overwinning voor de VVD, met nog wat stemmen voor de PvdA/GL en het CDA. Yeşilgöz als eerste vrouwelijke minister-president en een gematigd, maar nog steeds hard vreemdelingenbeleid.
Weldenkende mensen hebben geen blinde haat tegen buitenlanders.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
Weldenkende mensen stemmen niet voor de partijen waar men bij de NOS voor stemt.
Het mooie is dat het enige wat ze hebben klaargespeeld dat hun Tokkie stemmers geen vuurwerk meer mogen afsteken. Dacht ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ze hebben in anderhalf jaar tijd niet een wetsvoorstel ingediend op het gebied van asiel. Leg eens uit hoe ze zijn tegengewerkt?
Ach, we hebben nu bijna een jaar lang een kabinet gehad die precies niks voor elkaar heeft gekregen en alleen maar aan achterhoedegevechten en symboolpolitiek heeft gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een weldenkend mens zou niet blij moeten zijn met wederom maandenlang een demissionair kabinet.
Poeh dat klinkt wel prima ja. Wordt nog even goed nadenken wie het nou precies moet worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar wordt wel een flesje ontkurkt vanavond, gevolgd door allerlei gesprekken over wat men gaat stemmen. Wordt het GroenLinks-PvdA, Volt, D66 of misschien lekker radicaal links eens voor PvdD stemmen?
Alles beter dan het huidige kabinet toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een weldenkend mens zou niet blij moeten zijn met wederom maandenlang een demissionair kabinet.
Projecteer eens niet zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk verdwaald in het sprookjesbos.
hoe hebben Zweden Italië Tsjechië etc het dangedaan? alllemaal beleid veranderd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Reken maar dat er nu een 'linksig' kabinet gaat komen. Mijn voorspelling alvast:
- Sterke toename van migranten in Nederland
- Een hele lading aan woke troep
- Herkenning van een Palestijnse staat
- Miljarden naar klimaatonzin
- Grote aanval op de Nederlandse landbouw & veelteelt
- Nog meer plek voor de Islam in de publieke ruimte
[..]
Correct.
Want vanuit de EU is er dan ook beleid dat progressief liberaal/links en Europeanistisch van aard is. De nadruk ligt immers op het bewerkstelligen van zoveel mogelijk Europese integratie en het uithollen van de natiestaat.
Als een land dus op nationaal niveau nationalistisch en conservatief beleid wilt voeren komt men vroeg of laat in aanvaring met de wetten en regelgeving vanuit Brussel. Het enige hoe een land alsnog zulk beleid kan voeren is door wetgeving van Brussel te negeren (zie Polen, Hongarije en Slowakije).
Het is dan ook niet zonder reden dat velen vanuit progressief en linkse kringen de EU zo omarmen, het vormt een mooi wapen tegen elke vorm van conservatisme. Zo kan op nationaal niveau rechts en conservatieve partijen winnen, maar eigenlijk niets doen omdat het botst met de wetten uit Brussel.
Dankzij mijn Italiaanse vader mag FOK! al 25 jaar genieten van mijn kunsten...................quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We hebben onze welvaart te danken aan immigratie, goedkope arbeidskrachten. Marokkanen, Turken, later ook Polen en andere Oostbloklanden.
Ik zeg daarmee niet (!) dat het allemaal geweldig is maar je kan ook niet keihard stellen dat immigratie een bedreiging is voor de welvaart.
Jij gaat ook de volgende verkiezingen weer Denk stemmen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alles beter dan het huidige kabinet toch?
Met 3 kansloze partijen zoals NSC, BBB en PVV.
Inderdaad, instabiele zakkenwasser Omzigt zal nu wel weer een traantje latenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:07 schreef RotatoR het volgende:
Het extraparlementaire experiment is wel de grootste klucht in de Haagse geschiedenis gebleken. Lekker gewerkt Pietertje.
Weg met alle sociale overblijfselen zoals uitkeringen en subsidies en alle overgebleven collectieve voorzieningen privatiseren? En dan alles opheffen aan regering behalve de belastingdienst voor particulieren, om geld over te hevelen van de consumenten naar het bedrijfsleven?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het slimste beleid is de grootste bedreiging van de Nederlandse welvaart aanpakken: immigratie.
Ik ben ook een single issue voter geworden. Immigratie is het grootste probleem, en daarna linkse onzin regels die onze bedrijven en welvaart wegjagen.
Een kabinet van SP-PvdD-NCPN lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:18 schreef Friggles het volgende:
[..]
Poeh dat klinkt wel prima ja. Wordt nog even goed nadenken wie het nou precies moet worden.
Maar die werden als arbeidskrachten binnen gehaald. Een daadwerkelijk verschil.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We hebben onze welvaart te danken aan immigratie, goedkope arbeidskrachten. Marokkanen, Turken, later ook Polen en andere Oostbloklanden.
Ik zeg daarmee niet (!) dat het allemaal geweldig is maar je kan ook niet keihard stellen dat immigratie een bedreiging is voor de welvaart.
Alles heeft z'n keerzijde iddquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dankzij mijn Italiaanse vader mag FOK! al 25 jaar genieten van mijn kunsten...................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |