Juist. En dat is volgens mij ook niet in strijd met verdragen. Je mag volgens mij prima een tijdelijke verblijfsvergunning (Residence Permit) geven waaraan dit soort voorwaarden zijn gekoppeld voordat je overgaat tot staatsburgerschap.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat als je kwalitatief hogere eisen stelt aan nieuwkomers dat je ook geen extra grenscontrole nodig hebt.
De insteek zou moeten zijn: je bent welkom maar je gaat wel 100% je best doen om te integreren, taal te leren en werk te vinden en je verblijfstatus moet je op die manier verdienen.
Als je die voorwaarde stelt, zal het voor gelukszoekers niet interessant zijn hier. En voor welwillende vluchtelingen wel.
Timmermans zn dagen zijn geteld. Hij moet plaatsmaken voor Halsema.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:41 schreef raptorix het volgende:
Het kutte is dat we nu een half jaar dat kut hoofd van Frans Timmermans voor ons krijgen.
Volgens mij is recht op gezinshereniging wel door Europese/Mensenrechten bepaald, dus dat hou je volgens mij niet tegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Juist. En dat is volgens mij ook niet in strijd met verdragen. Je mag volgens mij prima een tijdelijke verblijfsvergunning (Residence Permit) geven waaraan dit soort voorwaarden zijn gekoppeld voordat je overgaat tot staatsburgerschap.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:49 schreef Nexum het volgende:
ULTRALINKS KABINET COMMUNISME AAN DE MACHT!!!!
Grapje.
Of misschien ook niet.
Pas maar op als Rutger Groot Wassink gekke plannen in zijn hoofd krijgt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:48 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Timmermans zn dagen zijn geteld. Hij moet plaatsmaken voor Halsema.
Zou waarschijnlijk de kwaliteit van de Tweede Kamer en het landsbestuur drastisch verbeteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:48 schreef raptorix het volgende:
Een goede regel zou moeten zijn: Je kunt kiezen uit een stembiljet, of 50 euro aan drank tegoed.
Prima, maar Ali Somali gaat zijn 17 kinderen hier niet naartoe halen als hij Nederlands op B2 niveau moet leren en zijn hand niet mag ophouden. Die zoekt dan een land uit dat wel gekke Henkie is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is recht op gezinshereniging wel door Europese/Mensenrechten bepaald, dus dat hou je volgens mij niet tegen.
Maar wel 130 op de Afsluitdijk!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit word een mooie campagne. Wilders kun je nu compleet fileren
Het enige noemenswaardige wat "zijn" kabinet heeft klaargespeeld is het vuurwerkverbod voor consumenten.
Nee, we hebben grenscontroles en het Faber effect van dalende migratie in heel Europa gehad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Het enige noemenswaardige wat "zijn" kabinet heeft klaargespeeld is het vuurwerkverbod voor consumenten.
Bontenbal gaat proberen de cumbekboi te worden van het CDA. Timmermans ruikt kansen. VVD moet inhoudelijk campagne gaan voeren of die andere twee gaan er met het bot vandoor. Dat wordt genieten idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
De PVV wil toch de buitenlandse criminelen uitzetten en strengere grenscontroles zodat er geen buitenlandse criminelen meer in ons land kunnen komen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm whut?
PVV doet helemaal niets tegen criminelen
De verkiezingsdebatten worden een grote popcorn show.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Altijd geslaagd Said gaat dat regelen dan!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Prima, maar Ali Somali gaat zijn 17 kinderen hier niet naartoe halen als hij Nederlands op B2 niveau moet leren en zijn hand niet mag ophouden. Die zoekt dan een land uit dat wel gekke Henkie is.
Ik zie kansen voor het cda onder Bontenbal.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bontenbal gaat proberen de cumbekboi te worden van het CDA. Timmermans ruikt kansen. VVD moet inhoudelijk campagne gaan voeren of die andere twee gaan er met het bot vandoor. Dat wordt genieten idd.
En een strategische samenwerking met de Piratenpartij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat de UFO-Partij een comeback maakt, en lijst verbinding aangaat met u-buntu connected front!
Belangrijkste standpunt: Vuurwerk blijft hele jaar toegestaan!quote:
Hoe praktisch zijn dat soort permanente grenscontroles als je op andere plekken zo de grens kan over fietsen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:55 schreef torentje het volgende:
[..]
De PVV wil toch de buitenlandse criminelen uitzetten en strengere grenscontroles zodat er geen buitenlandse criminelen meer in ons land kunnen komen?
Maar de andere politieke partijen geven toch geen steun voor dat plan van de PVV?
Ja als ze deze campagne de juiste toon aanslaan dan kan het hard gaan voor ze.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie kansen voor het cda onder Bontenbal.
Ik weet nog wel een lijsttrekker dan. Standpunt: no more extraterrestrials on earth!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat de UFO-Partij een comeback maakt, en lijst verbinding aangaat met u-buntu connected front!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |