Mwah, ik durf wel te stellen dat de echt instabiele (opportunistische?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik hoop voor JA21 dat ze niet meer dan één zetel halen, anders wordt het alleen maar geruzie.
Plucheplakker en politiek onbenul van het eerste uur Joost Eerdmans zit er toch nog?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:09 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Mwah, ik durf wel te stellen dat de echt instabiele (opportunistische?) elementen inmiddels de partij al hebben verlaten.
Wie?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:11 schreef Dutchguy het volgende:
Wat ik me vooral afvraag: waar was Schoof?
Waarmee ze zich dan weer te ver verwijdert van Timmerfransje.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dilan gaat proberen flink wat zetels weg te roven bij de PVV met een migratie onvriendelijk partijprogramma.
Dan wordt de VVD weer de grootste en kunnen we weer 4 jaar het land afbreken, zoals we gewend waren onder Rutte.
Hij heeft het charisma van een bibliotheekmedewerker.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Plucheplakker en politiek onbenul van het eerste uur Joost Eerdmans zit er toch nog?
Die werd zelfs in de gemeentelijke politiek al door niemand serieus genomen.
Onzichtbaar. Heel anders dan Rutte of Harry Potter.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:11 schreef Dutchguy het volgende:
Misschien wel de beste keuze op dit moment.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meest aannemelijk, maar het is geen klik.
Belangrijke voorwaarde is en blijft dat de partij zichzelf moet blijven doorontwikkelen - en dat gaat gelukkig steeds beter. Vooral voorkomen van NSC-achtige praktijken waarbij iets opgeblazen raakt, het ventiel (Omtzigt) scheurt en vervolgens alles leegloopt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Plucheplakker en politiek onbenul van het eerste uur Joost Eerdmans zit er toch nog?
Die werd zelfs in de gemeentelijke politiek al door niemand serieus genomen.
Gok dat Geert gewoon weer ergens rond de 30 gaat uitkomen maar er niemand met hem wil buitenspelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:12 schreef OmniRocket het volgende:
Ben benieuwd wat er uitkomt in september
Dat kan veel eenvoudiger. Ze kan Wilders de zwarte piet geven van deze breuk en PVV uitsluiten voor een volgend kabinet. Dan is er voor Wilders geen realistische kans op regeringsdeelname en loopt een deel van zijn stemmers over naar VVD om Timmermans 1 te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dilan gaat proberen flink wat zetels weg te roven bij de PVV met een migratie onvriendelijk partijprogramma.
Dan wordt de VVD weer de grootste en kunnen we weer 4 jaar het land afbreken, zoals we gewend waren onder Rutte.
Iedere partij weet nu: als Wilders z'n zin niet krijgt (terwijl er al een regeerakkoord ligt), trekt hij de stekker eruit.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:12 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Belangrijke voorwaarde is en blijft dat de partij zichzelf moet blijven doorontwikkelen - en dat gaat gelukkig steeds beter. Vooral voorkomen van NSC-achtige praktijken waarbij iets opgeblazen raakt, het ventiel (Omtzigt) scheurt en vervolgens alles leegloopt.
Maar OT: Zelfs al wordt de PVV weer de grootste met de komende verkiezingen, dan gaat door deze actie toch gegarandeerd niemand meer samenwerken met ze? Rutte-I was lang genoeg geleden om er nog overheen te kunnen stappen maar nu is het te vers.
quote:One year into power and the largest party in the Netherlands, Party for Freedom, is collapsing in the polls. In this video, we're taking a look at how PVV came to power, why its voters are unhappy, and what could happen next.
Precies. Alsof de gemiddelde tokkie erom geeft dat het kabinet is gevallen. Die gaan gewoon enorm goed op de one-liners van Greet. En dat hij de boel heeft laten klappen op migratie is natuurlijk een pluspunt. Dat hij verder nergens wat op heeft bereikt doet er voor de gemiddelde tokkie verder niet toe.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat Geert gewoon weer ergens rond de 30 gaat uitkomen maar er niemand met hem wil buitenspelen.
Wilders kon kiezen, of dingen regelen in het kabinet met zijn minister, of straks weer vanuit de oppositie gaan roeptoeteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik snap er eigenlijk niets van.
Hij had nog 3 jaar om stappen te zetten met dit kabinet en in plaats daarvan trekt hij eenzijdig, als een stampende kleuter die zijn zin niet krijgt, de stekker er uit en... nu dan? Verwacht hij dat het in een volgend kabinet ineens anders is? Of begint hij, net als Omtzigt, ook overwerkt te raken en vindt hij het wel prima zo?
Die kan er ook weinig aan doen dat hij incompetente PVV prutsers in zijn kabinet heeft.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:11 schreef Dutchguy het volgende:
Ja dus moet er een andere coalitie komen. Daar ben ik vooral benieuwd naar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat Geert gewoon weer ergens rond de 30 gaat uitkomen maar er niemand met hem wil buitenspelen.
En dat deed hij de vorige keer ook al.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iedere partij weet nu: als Wilders z'n zin niet krijgt (terwijl er al een regeerakkoord ligt), trekt hij de stekker eruit.
Dat is niet echt een basis om 4 jaar op vooruit te plannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |