Jep, hulde aan die man. Kon ook merken dat hij echt goed in zijn rol gegroeid was de laatste tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:50 schreef GereDathan het volgende:
Vind het wel sneu voor Schoof, die man zat er ook maar tegen wil en dank uiteindelijk en was wat mij betreft het enige sterke punt van dit kabinet.
Ik heb niet het idee dat het gros van de NSC kiezers zo rechts was als het kabinet waar het NSC aan ging deelnemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:48 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik vermoed wel dat het merendeel op het rechtse spectrum actief zal blijven. BBB zal ook niet veel van over blijven.
Ik ben benieuwd hoe Greetje dit gaat doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, hulde aan die man. Kon ook merken dat hij echt goed in zijn rol gegroeid was de laatste tijd.
Zou hem opzich best weer als premier willen, maar dan van een kabinet met een wat ehm... stabielere samenstelling. Zie het hem echter niet nog een keer doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Schoof heeft het netjes gedaan inderdaad, die man treft weinig blaam.
Er is ondertussen een aardig blok aan partijen aan het ontstaan die niks anders doen dan boos kut roepen vanaf de zijlijn. Met als resultaat van die nietsige kabinetten zonder keuzes waardoor de volgende verkiezingen weer wat meer kut roepers zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan, er gaat alleen geen partij meer met Wilders regeren.
Je vergeet 130 rijden op de Afsluitdijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Hieronder een lijst van de daadkracht van dit kabinet:
Dat was het.
Dilanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:55 schreef Poefbank het volgende:
Nou, dan wordt Dilan de eerste vrouwelijke premier.
Dilan gaat net zo makkelijk weer met Wilders aan tafel als de verkiezingsuitslag daar reden toe geeft.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wie gaat er de volgende keer mee regeren?
Ergens vrees ik dat het Timmermans gaat worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:55 schreef Poefbank het volgende:
Nou, dan wordt Dilan de eerste vrouwelijke premier.
De VVD mist een type Rutte.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dilan gaat net zo makkelijk weer met Wilders aan tafel als de verkiezingsuitslag daar reden toe geeft.
De VVD moet echt van Dilan af, wat een incompetente draaikont is dat.
Het zou toch debiel zijn als we hierna weer VVD/PVV/BBB krijgen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dilan gaat net zo makkelijk weer met Wilders aan tafel als de verkiezingsuitslag daar reden toe geeft.
Dat zou toch prima zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ergens vrees ik dat het Timmermans gaat worden.
Al die boeren hebben toch hopelijk ook gezien dat zelfs Wiersma niet ontkomt aan maatregelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:48 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik vermoed wel dat het merendeel op het rechtse spectrum actief zal blijven. BBB zal ook niet veel van over blijven.
Wat @Caland zegt, niemand gaat toch meer met Geert in zee?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou toch debiel zijn als we hierna weer VVD/PVV/BBB krijgen?
Timmermans krijgt zo een mes in zijn rug want Halsema is nu de verlosser. Let maar op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou dit gaat zoden aan de dijk zetten hoor. Straks krijg je weer zo’n downie kabinet van VVD-PVV-CDA en gaan we op dezelfde voet verder want demagoogTimmermans gaat helemaal niks brengen en de SP kan maar geen sterke leider vinden. Waardeloos weer dit.
Wel mee eens.quote:Update 9:49 Caroline van der Plas: "Je hebt nota bene je eigen minister van Asiel en Migratie, ga aan het werk (...) Kom met goede voorstellen, dat is de taak van de minister. Die taak lag bij hem (...) Wat hij nu doet: hij zet niet Nederland op één, hij zet Geert Wilders op één, en dat neem ik hem heel kwalijk (...) Ik ben heel boos."
Ja. da's waar, baanbrekend, revolutionair en zinvol.quote:
Ik denk niet dat de VVD zich nog een keer aan Wilders gaat branden. Aan de andere kant zitten we wel in een soort wurggreep: als rechtse kiezers nu overstappen naar JA21, wordt dat de volgende shitshow die niet op tijd genoeg competente mensen kan vinden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |