Ik stem voor PVdD, pikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lekker op Timmerfransie stemmen, maatin.
PROTESTSTEM
Twijfel tussen GL/PVDA en Volt.quote:
Volt is niet links.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Twijfel tussen GL/PVDA en Volt.
Ik zit eerder in het midden maar aangezien iedereen naar rechts gaat ga ik lekker naar links.
Doorstart?quote:
Helemaal niet bizar. De omstandigheden zijn behoorlijk veranderd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar voor iemand die zelf via migratie het land is in gekomen.
Lekker maat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Twijfel tussen GL/PVDA en Volt.
Ik zit eerder in het midden maar aangezien iedereen naar rechts gaat ga ik lekker naar links.
Nog meer asielzoekers, nog meer stikstofregels, nog een suikertaks er bij, nog meer accijns op brandstof.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:35 schreef Nober het volgende:
Tijd voor Timmermans.
GLPvdA/VVD/NSC/D66/CDA/SP/PVDD/Volt/DENK
En door.
Nog meer armoede.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nog meer asielzoekers, nog meer stikstofregels, nog een suikertaks er bij, nog meer accijns op brandstof.
Maar we zijn wel van die strontboeren af dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nog meer asielzoekers, nog meer stikstofregels, nog een suikertaks er bij, nog meer accijns op brandstof.
Zelfs met de BBB in het kabinet ontkom je niet aan de stikstofregels.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waren er maar weer STERKE leiders zoals IJZEREN RITAquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ik zie mezelf meer als recht door zee
Niets nieuws onder de zon dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat gaat timmermans bereiken dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Timmermans gaat Wilders echt niet overtreffen wat dit betreft.
Over luchtkastelen gesproken zeg, dat zie ik de VVD niet doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:35 schreef Nober het volgende:
Tijd voor Timmermans.
GLPvdA/VVD/NSC/D66/CDA/SP/PVDD/Volt/DENK
En door.
Dat is een keuze. Papieren werkelijkheid geschapen door ambtenaren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zelfs met de BBB in het kabinet ontkom je niet aan de stikstofregels.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat een aanzienlijk deel van Nederland de mensheid behoorlijk dom is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |