Oh cute!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:44 schreef bitterbal het volgende:
Dit is mijn laatste aanwist![]()
[ afbeelding ]
had ik dat maarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij net als een spin acht voeten?
Ik heb hier een mooi mental image van een achtpotige bal in het vliegtuig bij.quote:
nee 4 verschillende paren danquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duur geintje, "doet u mij maar 4 paar van die"
Heeft ze wel standaard meer beenruimte nodigquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hier een mooi mental image van een achtpotige bal in het vliegtuig bij.
Ook een manier om bagagerestricties te omzeilen. Zes extra pijpen aan je broek naaien, volstoppen met extra kleding en er schoenen onder hangen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hier een mooi mental image van een achtpotige bal in het vliegtuig bij.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook een manier om bagagerestricties te omzeilen. Zes extra pijpen aan je broek naaien, volstoppen met extra kleding en er schoenen onder hangen.
ja denk ik wel. dus laat ik maar hier iddquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Dunks zijn vrij warm (iig voor daar) zeker?
Het scannen van je als je door de douane moet zal minder makkelijk gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook een manier om bagagerestricties te omzeilen. Zes extra pijpen aan je broek naaien, volstoppen met extra kleding en er schoenen onder hangen.
Now I am become Death, destroyer of knakworstjes.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Acht broodjes knakworst tegelijk in haar handen.
Klinkt als een hun-probleem.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het scannen van je als je door de douane moet zal minder makkelijk gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |