hahaha, dat was echt zo'n rot opmerking altijdquote:Op maandag 2 juni 2025 16:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voelt een beetje als mama mogen we mcdonalds
en dat mama dan zegt we hebben thuis mcdonalds
Misschien kun je een briefje in de supermarkt hangen?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
durf ik niet, straks wijstie mij af
ik ben nu op zoek naar de Nederlandse versie van Kaarija
Dat lijkt me wel een goed ideequote:Op maandag 2 juni 2025 16:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een briefje in de supermarkt hangen?
In ieder geval meer geld naar mensen die helemaal niets kunnen ten koste van degenen die wel wat kunnen.quote:
Misschien heeft het één met het ander te maken.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goed idee
Er zijn opzich wel genoeg mensen die zo zijn qua uiterlijk maar dan zijn ze gay of compleet van het padje af. Waarom zijn er zo weinig mensen die wat alternatiever zijn zonder meteen van het padje af te zijn![]()
denk het ja maar is wel typisch?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft het één met het ander te maken.
Misschien kun je niet "een beetje alternatief en een beetje normaal" zijn, net zoals je niet "een beetje zwanger en een beetje maagd" kunt zijn? Zoiets?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft het één met het ander te maken.
Ik weet niet welke definitie je van normaal gebruikt?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je niet "een beetje alternatief en een beetje normaal" zijn, net zoals je niet "een beetje zwanger en een beetje maagd" kunt zijn? Zoiets?
Rotterdam is wel wat alternatiever inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij heb je meer van dit soort types in rotterdam
Er komt vast nog wel een potje voor de mensen die wel wat kunnen. Misschien wat voedselhulp.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval meer geld naar mensen die helemaal niets kunnen ten koste van degenen die wel wat kunnen.
Darwin's nightmare.
Volgens mij moet je heel stevig in je schoenen staan om én flink alternatief te zijn én niet van het padje te raken. Eigenlijk hebben alleen kunstenaars die vrijheid.quote:
Vroeger had je nog het paard bv waar vaak dit soort mensen kwamen en daarnaast paard cafe maar weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rotterdam is wel wat alternatiever inderdaadkan ook zijn dat ik gewoon niet met de juiste mensen om ga of niet op de juiste plekken kom
En docentenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij moet je heel stevig in je schoenen staan om én flink alternatief te zijn én niet van het padje te raken. Eigenlijk hebben alleen kunstenaars die vrijheid.
Ja klopt!!! En de supermarkt (de uitgaangsgelegenheid) was ook alternatief maar bestaat al jaren niet meer. Paard is best veel hiphop gewordenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vroeger had je nog het paard bv waar vaak dit soort mensen kwamen en daarnaast paard cafe maar weet niet of dat nog steeds zo is.
Anders beetje bij de kunst academie rond hangen
Ja en dat is wat ik bedoelde met mensen die er alternatief uitzien die zijn in gedrag vaak ook van het padje af en dat vind ik zo niet aantrekkelijkquote:Op maandag 2 juni 2025 17:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Je moet in je werk natuurlijk wel redelijk binnen de lijntjes kleuren.
Hmm, omdat mensen toch bang zijn dat het nadelig is in de maatschappij vanwege vooroordelen, waardoor alleen mensen die van het padje af zijn zich nog een alternatief uiterlijk kunnen permitteren, waardoor de vooroordelen weer versterkt worden?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en dat is wat ik bedoelde met mensen die er alternatief uitzien die zijn in gedrag vaak ook van het padje af en dat vind ik zo niet aantrekkelijkhoezo zijn er zo weinig mensen die er alternatief uit zien maar die zich gewoon gedragen zoals de rest zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |