ze staan nu in het toiletquote:Op maandag 2 juni 2025 15:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is een prima prijs ja
en verstandig, had je nog plek in de keuken voor meer bordjes?
Inmiddels een halve sinaasappel in partjes erbij gedaanquote:Op maandag 2 juni 2025 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
dat klinkt heerlijk
[..]
cornet wat een pret hihahaatjes
wat verrassendquote:
*Stapt op de treinquote:
Oh das wel matig dan, kon je daarna alsnog gaan kokenquote:Op maandag 2 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die hebben ze nooit gebrachttoen we eenmaal klaar waren met het voorgerecht was al het eten op
Ik zou eerder instappen.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inmiddels een halve sinaasappel in partjes erbij gedaan
Het ruikt al best lekker, dus ben benieuwd morgen
Veiliger als je er in stapt hoorquote:
Gewoon de kat meenemen onder de douchequote:Op maandag 2 juni 2025 15:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde gaan douchen maar de kat wil knuffelen
quote:
quote:
het is fruit, fruit is gezondquote:Op maandag 2 juni 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb frambozen ijsjes meegenomen
Ik ging expres niet langs de chocola en drop, maar daardoor kwam ik langs de vriezers
Ja heb de pan in de koelkast gezet. Las idd dat je het koud/koel moest zetten.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]heb je water koud staan? dan is het extra lekker
al moet het sowieso eerst afkoelen natuurlijk
Ik vond het bijzonder dat je het al best snel ruikt terwijl vlierbloesem zelf heel weinig geur heeft eigenlijk
fruit?quote:
quote:
quote:
Is het wel een echte kat dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat vind deze niet eens vreselijk
Ik ben niet gezond, betekent dit nu automatisch dat ik fruit ben?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fruit?
gezond?
ik maak op dit moment denk ik meer kans om fruit te zijn dan gezond
Nee dat je bitterbal bentquote:Op maandag 2 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet gezond, betekent dit nu automatisch dat ik fruit ben?
Moet ik nog even uitzoeken bij de fietsenwinkel, maar een elektrische transport fiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |