SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
die kwam met de NSquote:
Ik zit mobiel, dus kan dat niet zien.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je mijn reiskosten vergoeding aanvraag ontvangen?
Ik pakte net m'n telefoon om te FOK!en, dus geen schrikquote:Op maandag 2 juni 2025 12:03 schreef essnhills het volgende:
Was er nog niet eerder zo van geschrokken
quote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook wel eens tegen een user op een meet gezegd van kun je dit zeggen want ik wil weten hoe je dat uitspreekt. Volgens mij was dat tegen Gianni?!
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die spreekt meer duits dan nederlands denk ik
jeetjequote:Op maandag 2 juni 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soberzo reserveDuitsers in die regio.
je kan het gewoon goedkeuren. is niets raarsquote:Op maandag 2 juni 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus kan dat niet zien.
Ok, komt goed.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan het gewoon goedkeuren. is niets raars
Hallo Gigiquote:
Neequote:
quote:
Ik was al buiten toen het alarma afging. Volgens mijn telefoon was het toen nog 11.59 pas toen het 12.00 werd kreeg ik de NL-Alert binnen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |