Hoiquote:
quote:
Hoezo dat dan weer nietquote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
ga vanaaf eten met monster. dus stelde hudson voor. Wil ze daar niet heen![]()
@:cherrylips
Net als met een kind: geef haar een paar opties waar ze uit kan kiezenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Met haar uit eten is altijd lastig omdat ze nooit tevereden is met iets
ik had vorige week na anderhalf jaar een keer bedacht (met advies van de gynecoloog) om een stopweek te doenquote:
jaquote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net als met een kind: geef haar een paar opties waar ze uit kan kiezen
Als je over 3 weken ineens weer stil bent weten we genoeg.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had vorige week na anderhalf jaar een keer bedacht (met advies van de gynecoloog) om een stopweek te doen
mogelijk maakte dat me hormonaal
mogelijk maakte dat me een bitch
mogelijk ging ik te ver
we doen het hele riedeltje over 3 weken nog een keer en hopen op een gunstigere uitkomst
waarom eigenlijk een stopweek?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had vorige week na anderhalf jaar een keer bedacht (met advies van de gynecoloog) om een stopweek te doen
mogelijk ging ik te ver
we doen het hele riedeltje over 3 weken nog een keer en hopen op een gunstigere uitkomst
Over 3 weken allemaal uit je buurt blijven dusquote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mogelijk ging ik te ver
ik heb al jaren gezeik met mijn hormonenquote:
(Heb je wel een uitstrijkje en alles gehad?)quote:Op maandag 2 juni 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb al jaren gezeik met mijn hormonen
ging van gewone menstruatie naar horror (twee kruiken in bed met 30 graden en in de nacht wakker worden als de pijnstillers uitgewerkt zijn) dus met de gynecoloog aan het puzzelen gegaan voor anticonceptie maar na 2 verhogingen bloed ik nog steeds op random momenten
en ik weet dat dud0r een god in bed is enzo maar hij stoot nou niet ZO hard dat ik er iedere week van zou moeten bloeden
dus ze zeiden probeer keer stopweek
was feest, maar het bloeden was niet vreselijk en de kramp was te doen dus winning?
kan ik niet lezenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rant/2025/05/31/#336
ja en echo's en allesquote:Op maandag 2 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
(Heb je wel een uitstrijkje en alles gehad?)
hmm nou hoop dat het zal helpenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb al jaren gezeik met mijn hormonen
ging van gewone menstruatie naar horror (twee kruiken in bed met 30 graden en in de nacht wakker worden als de pijnstillers uitgewerkt zijn) dus met de gynecoloog aan het puzzelen gegaan voor anticonceptie maar na 2 verhogingen bloed ik nog steeds op random momenten
en ik weet dat dud0r een god in bed is enzo maar hij stoot nou niet ZO hard dat ik er iedere week van zou moeten bloeden
dus ze zeiden probeer keer stopweek
was feest, maar het bloeden was niet vreselijk en de kramp was te doen dus winning?
*stuurt dmquote:Op maandag 2 juni 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De reiskosten kunnen weer ingediend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |