Nou ik keek vorig jaar bureau Maastricht en ik was heel erg blij dat er ondertiteling bij was.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die spreekt meer duits dan nederlands denk ik
Maar dat had ik bij Arnhem ook.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik kijk vorig jaar bureau Maastricht en ik was heel erg blij dat er ondertiteling bij was.
Nee joh dat was toch goed te verstaan?quote:
Persoonlijk. Note. Ban.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Smijt je lekkere kont in Japie en kom hierheen dan?
Maastricht is sowieso een geval apart.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik keek vorig jaar bureau Maastricht en ik was heel erg blij dat er ondertiteling bij was.
Da's niet handigquote:Op maandag 2 juni 2025 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die arme oude man is er dan morgen pas als ik in 1x doorrij
en mijn rug is dan overleden
Dat zei Gianni toen ook jaquote:Op maandag 2 juni 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maastricht is sowieso een geval apart.
Er was een periode dat ik er met enige regelmaat kwam, vandaar dat ik het weet.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zei Gianni toen ook jawant hij keek gezellig mee.
ja werden alweer gewaarschuwd...quote:Op maandag 2 juni 2025 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur vindt de test van het NLalert weer plaats.
Dank.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel idd.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja werden alweer gewaarschuwd...![]()
en nog zullen er genoeg zijn die ineens rechtop zitten
Kreeg al een hartverzakking.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |