nu?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
maar de kpd staat niet meer in mijn lijstje
Hey! Ik wacht nog op een DM terug hihi. Voor het echt winter is als ik je weer spot.quote:
attaboyquote:
druk druk drukquote:Op maandag 2 juni 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey! Ik wacht nog op een DM terug hihi. Voor het echt winter is als ik je weer spot.
In het hotel smerig, bij de koffiebar een stukje lopen verderop heerlijkquote:
is ook gewoon een smurf zonder squote:Op maandag 2 juni 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
dud0r ergert zich trouwens aan het feit dat ik woorden niet kan uitspreken door mijn brabantsheid
worst = whorst enzo
blijkbaar is murp ook een geluid dat ik niet kan maken
de p wordt een f
Als ik je ooit nog weer een keer ontmoet dan ga ik hier beter opletten.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
dud0r ergert zich trouwens aan het feit dat ik woorden niet kan uitspreken door mijn brabantsheid
worst = whorst enzo
blijkbaar is murp ook een geluid dat ik niet kan maken
de p wordt een f
gelukkigquote:Op maandag 2 juni 2025 11:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het hotel smerig, bij de koffiebar een stukje lopen verderop heerlijk
"Zeg eens murp"quote:Op maandag 2 juni 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik je ooit nog weer een keer ontmoet dan ga ik hier beter opletten.
als je me genoeg bier geeft kan ik ook vlaamsquote:Op maandag 2 juni 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik je ooit nog weer een keer ontmoet dan ga ik hier beter opletten.
Als ik genoeg drink denk ik dat ik ook soort van Vlaams praat.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je me genoeg bier geeft kan ik ook vlaams
dan verstaat dud0r me gewoon niet
die heeft dan zoiets van je zegt woorden maar een kloppende zin is het niet
maar ik ben ook wel eens persoonlijke vertaler tussen hem en lenny77
Donderdag vlieg ik weer naar huis.quote:
oke nu ben ik een beetje jellyquote:Op maandag 2 juni 2025 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Donderdag vlieg ik weer naar huis.
Morgenmiddag weer even spijbelen en naar Triëste om oa pizza te eten.
Sjanniequote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook wel eens tegen een user op een meet gezegd van kun je dit zeggen want ik wil weten hoe je dat uitspreekt. Volgens mij was dat tegen Gianni?!
die spreekt meer duits dan nederlands denk ikquote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook wel eens tegen een user op een meet gezegd van kun je dit zeggen want ik wil weten hoe je dat uitspreekt. Volgens mij was dat tegen Gianni?!
Smijt je lekkere kont in Japie en kom hierheen dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke nu ben ik een beetje jelly
die arme oude man is er dan morgen pas als ik in 1x doorrijquote:Op maandag 2 juni 2025 11:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Smijt je lekkere kont in Japie en kom hierheen dan?
Soberzo reserveDuitsers in die regio.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die spreekt meer duits dan nederlands denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |