zo lief van hem.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Retourtje Thailand - Nederland, mede mogelijk gemaakt door Luctor
aaah ja we gaan in rotterdam etenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Khaosaan Road - Real Spicy Thai food Den Haag อาหารไทย The Hague
https://g.co/kgs/UguULtr
Dat klinkt als een mail met je inloggegevens voor diezelfde mail, een website waar op staat wat je moet doen als je geen internet hebt, of een telefoonnummer om te bellen als je telefoon het niet doetquote:Op maandag 2 juni 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en echo's en alles
uitstrijkje was lachen want dat moet *trommelgeroffel* als je niet bloed
dus dat was 4 pogingen voor het uitkwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja als monster Thais wil eten..quote:Op maandag 2 juni 2025 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Retourtje Thailand - Nederland, mede mogelijk gemaakt door Luctor
Langere vakantie voor dat deel?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke er mist een forum optie in mijn lijstje... kan dat?
Ohquote:Op maandag 2 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
maar de kpd staat niet meer in mijn lijstje
Je zou gewoon 1 keer per jaar een ban moeten kunnen afkopen met een beroep op hormonale wilsonbekwaamheidquote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had vorige week na anderhalf jaar een keer bedacht (met advies van de gynecoloog) om een stopweek te doen
mogelijk maakte dat me hormonaal
mogelijk maakte dat me een bitch
mogelijk ging ik te ver
we doen het hele riedeltje over 3 weken nog een keer en hopen op een gunstigere uitkomst
Die is er nog wel.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
als ze in plaats van vakantie nou chocolade sturen ...quote:Op maandag 2 juni 2025 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou gewoon 1 keer per jaar een ban moeten kunnen afkopen met een beroep op hormonale wilsonbekwaamheid
@CherryLips is het hier mee eensquote:Op maandag 2 juni 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ze in plaats van vakantie nou chocolade sturen ...
dat zou niet moeten zijn, @murp dix dat eens evenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
Ja precies. Beetje helpen ipv straffenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ze in plaats van vakantie nou chocolade sturen ...
same, ik wilde al in de sportschool staan maar helaasquote:Op maandag 2 juni 2025 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben niet vooruit te kachelen vandaag.
Hele maandagochtend vol met vergaderingen doet de zaak ook geen goed hier.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben niet vooruit te kachelen vandaag.
Gaan met die banaan!quote:Op maandag 2 juni 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same, ik wilde al in de sportschool staan maar helaas
nog even banaantje en dan wel echt gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |