Past precies bij dit kabinet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Een camera voor een dichte deur. Een camera gericht op de baard van een beveiliger. Dit is echt goeie televisie.
Oosterwegelquote:
Miskew!quote:
Wortelboer?quote:
Denk je niet dat die gewoon intern gewipt wordt?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ieniemienie als grote leider van dit land, het angstzweet breekt me aan alle kanten uit.
Voor Brekelmans?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je niet dat die gewoon intern gewipt wordt?
Dan ga ik toeterend door de straten. Wel jammer dat we dan de onvolprezen imitatie van Vera van Zelm nooit meer gaan zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je niet dat die gewoon intern gewipt wordt?
Wie is .?quote:
Het was een flauw grapje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kunnen ze op zoek gaan naar iemand die met Arne Slot heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou, doei dan maar hè.
Altijd als er een kabinet valt denk ik 'misschien dat er volgende keer iemand komt te zitten die wél capabel is', maar in de praktijk is dat tot nu toe altijd ijdele hoop gebleken. Maar goed, wie weet hè.
Ik volg het voetbal niet echt, dus deze meme gaat meestal een beetje langs me heenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze op zoek gaan naar iemand die met Arne Slot heeft gewerkt.
Had het nog niet gezien, maar dit is wel een top fragment ja:quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dan ga ik toeterend door de straten. Wel jammer dat we dan de onvolprezen imitatie van Vera van Zelm nooit meer gaan zien.
Ik mag toch hopen dat niemand in bedplasser Brekelmans trapt.quote:
Hier overschat je stemmend Nederland, die trappen overal in.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat niemand in bedplasser Brekelmans trapt.
JOVD-Gideon, natuurlijk een prototype-politicus in Nederland. Maar te grijs om een Neerlands lijsttrekker te worden van een volkspartij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat niemand in bedplasser Brekelmans trapt.
Die Rotterdammer met die Coulthard-kaak? Karremans?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
JOVD-Gideon, natuurlijk een prototype-politicus in Nederland. Maar te grijs om een Neerlands lijsttrekker te worden van een volkspartij.
Ik heb geen idee of er iemand qua schijnheiligheid en zelfverzekerdheid in de buurt komt bij Ieniemienie, aldaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |