abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217821932
Een spel dat gratis te spelen is via steam.

https://store.steampowere(...)f_Thrones_Kingsroad/

Uitgebracht op 21 mei 2025

Recensies zijn verdeeld. Ik vind het tot nu toe wel vermakelijk.

Het voornaamste wat ik als negatief zie is dat je moet betalen om fast travel te kunnen gebruiken. Ongeveer 3 euro omgerekend volgens mij (ik heb een pakket van 10 euro gekocht en dan krijg je munten en een x aantal van die munten was nodig om de fast travel te unlocken).

Bekijk deze YouTube-video

Al met al tot nu toe (8 uur gespeeld denk ik) wel vermakelijk

Hier een screenshot op de hoogste resoluties

Moderator zondag 1 juni 2025 @ 19:10:27 #2
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217822605
Oh, ik ben wel benieuwd, maar het is gratis en je kan spullen in game kopen. Ook een verdienmodel. Als het maar niet een game is waar je na een tijdje niet verder kan komen zonder spullen te kopen.
pi_217843485
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef Momo het volgende:
Oh, ik ben wel benieuwd, maar het is gratis en je kan spullen in game kopen. Ook een verdienmodel. Als het maar niet een game is waar je na een tijdje niet verder kan komen zonder spullen te kopen.
Chatgpt zegt het volgende:

Veel spelers merken op dat, hoewel het spel in het begin gratis te spelen is, het na verloop van tijd moeilijk wordt om verder te komen zonder aankopen te doen. Dit kan leiden tot een gevoel van frustratie, vooral voor spelers die niet willen betalen.

Dus ik denk dat het uiteindelijk wel iets is om te moeten betalen om verder te komen jammer genoeg. Maar meestal tegen die tijd heb ik een spel wel wat gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')