abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8646705
Vorige week met een meid gezoend , btje gesmst , msnt en zelfs gebeld. gaat er nu een roddel dat ik met dr gezoend heb voor een weddenschap , zoiets zou ik dus echt nooit doen maar jah mijn vraag , hoe kan ik haar ervan overtuigen dat het niet zo is ???
  zaterdag 22 februari 2003 @ 12:50:01 #2
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8646715
Niet.

Laat er wat tijd overheen gaan en dan komt ze er vanzelf wel achter dat het meer is dan een weddenschap.

the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  zaterdag 22 februari 2003 @ 12:50:30 #3
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8646720
waarom zou ze die roddels eerder geloven dan jouw??
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_8646721
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 12:50 schreef Ludwig het volgende:
Niet.

Laat er wat tijd overheen gaan en dan komt ze er vanzelf wel achter dat het meer is dan een weddenschap.

Precies, al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald het wel
pi_8646722
Ze zal je op je woord moeten geloven, denk ik. Of heb je een slechte reputatie? .
pi_8646730
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 12:50 schreef Ludwig het volgende:
Niet.

hoe bedoel je dat ?? gewoon nix meer van me laten horen ?? dan denkt zij van ow nu ik weet dat het een weddenschap was ben ik niet meer interessant. lijkt mij
pi_8646739
Pfff, moeilijk. Ik denk dat als je juist heel erg je best gaat doen om het driftig te bewijzen, je jezelf juist verdacht maakt. Mensen denken al snel: diegene maakt zich zo druk, die zal wel schuldig zijn (eigenlijk onredelijk, want wie zou zich niet druk maken als ie onterecht werd beschuldigd, zoiets is natuurlijk helemaal niet leuk. Maar zo denken mensen toch vaak wel).

Ik zou richting haar zoiets hebben van: je moet zelf maar beslissen wie je gelooft, ik weet in elk geval dat het niet zo is. Gewoon rustig en zelfverzekerd overkomen. Dat werkt denk ik het best.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8646741
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 12:50 schreef PrivateRyan het volgende:
Ze zal je op je woord moeten geloven, denk ik. Of heb je een slechte reputatie? .
haha ach , sommigen zien me als 'player' , maar ik voel nu ECHT wat voor die meid dus is wel klote nu
  zaterdag 22 februari 2003 @ 12:52:29 #9
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_8646745
Ze heeft de keus jou te vertrouwen, of stomme roddels te geloven..

Als ze de roddels gelooft, is dat al rede genoeg om niet met haar verder te willen gaan, toch?

pi_8646774
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 12:52 schreef Angeles het volgende:
Pfff, moeilijk. Ik denk dat als je juist heel erg je best gaat doen om het driftig te bewijzen, je jezelf juist verdacht maakt. Mensen denken al snel: diegene maakt zich zo druk, die zal wel schuldig zijn (eigenlijk onredelijk, want wie zou zich niet druk maken als ie onterecht werd beschuldigd, zoiets is natuurlijk helemaal niet leuk. Maar zo denken mensen toch vaak wel).

Ik zou richting haar zoiets hebben van: je moet zelf maar beslissen wie je gelooft, ik weet in elk geval dat het niet zo is. Gewoon rustig en zelfverzekerd overkomen. Dat werkt denk ik het best.

jah daar heb je wel gelijk in denk ik , ze is nu op wintersport maar zoiets zeg ik dr wel als ze trug is
pi_8647049
suc6 ..een moeilijke situatie maar moet wel lukken denk ik
No1 ever really dies
pi_8647063
Gewoon tegen haar zeggen dat het bull is.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 13:16:04 #13
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_8647067
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 12:52 schreef walliewalvis het volgende:

[..]

haha ach , sommigen zien me als 'player' , maar ik voel nu ECHT wat voor die meid dus is wel klote nu

dan moet je dat dus tegen haar zeggen...dat je echt wat voor haar voelt!
pi_8647096
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 13:16 schreef Noca het volgende:

dan moet je dat dus tegen haar zeggen...dat je echt wat voor haar voelt!

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8647112
Gewoon afwachten , en binnen handbereik blijven en niet te veel willen bewijzen want dat forceert de boel alleen maar .
Ze krijgt genoeg druk van buitenaf , geef haar gewoon de ruimte om te denken wat ze met de info doet .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8647154
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 12:50 schreef HAL9000S het volgende:
waarom zou ze die roddels eerder geloven dan jouw??
Dat zijn nou eenmaal vrouwen, slimpy...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')