SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
heb er een komkommer achter neergelegdquote:
Mijn kat haalde vroeger altijd komkommerschillen uit de prullenbak om ze op te etenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, zoals van die filmpjes dat ze een komkommer achter een kat leggen en die vervolgens cartoon achtig omhoog springt
Ah daarom kwam er geen nieuw topicquote:Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
was op zoek gegaan naar foto van mn nagels.
niet te vinden
Prioriteiten.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kat haalde vroeger altijd komkommerschillen uit de prullenbak om ze op te eten
In de landen waar de ananas groeit kun je ze wel eten zonder dat er een harde binnenkant in zit zoals we die hier kennenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hele ananas naar binnen inhaleren.
Met kroon en al
Bespaar je verdere moeite.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
was op zoek gegaan naar foto van mn nagels.
niet te vinden
De verharding van de samenleving is begonnen met ananassen?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de landen waar de ananas groeit kun je ze wel eten zonder dat er een harde binnenkant in zit zoals we die hier kennen
uhuh had het niet door want meteen naar foto's gegaanquote:
Nee iets met het natuurlijke rijpingsproces omdat ze onrijp en gekoeld naar hier worden vervoerdquote:Op zondag 1 juni 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
De verharding van de samenleving is begonnen met ananassen?
Is toch nooit zo lekker als bij Buddha.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grutjes, ik zit hier een recept te bekijken voor butter chicken met verse knoflooknaan
![]()
![]()
![]()
Mango lassi erbij en het feest zou compleet zijn.
Komt goed, succes!quote:Op zondag 1 juni 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even eten halen en dan ga ik een 2-uur durende test doen die bij een sollicitatie hoort. Uiteraard weer dit hele weekend uit zitten stellen tot na de F1.
Succes ermee @:TheStigsDutchCousin
Geeft niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch nooit zo lekker als bij Buddha.
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Uiteraard weer dit hele weekend uit zitten stellen
Ga ik nu maken (zonder peuluh)quote:Op zondag 1 juni 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grutjes, ik zit hier een recept te bekijken voor butter chicken met verse knoflooknaan
![]()
![]()
![]()
Mango lassi erbij en het feest zou compleet zijn.
Zoals met zoveel dingenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee iets met het natuurlijke rijpingsproces omdat ze onrijp en gekoeld naar hier worden vervoerd
quote:
Oh echt gek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |