heb glas cola met limoen gepaktquote:
welke is het lekkerste ?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal
Die Merci kan ik 450x aanbevelen![]()
Ik zit er zelfs nog over na te denken om deze week er nog een te halen![]()
![]()
gezellig..... maar voor die prijs kook ik zelf welquote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Omakase was er een leuke ervaring. Weet niet hoeveel gangen het waren maar heb wat fotos gekozen. BIj elke gerecht verteld hij wat het is en waar het vandaan komt en hoe hij het bereid. Hij steekt erg veel tijd in zijn recepten en ingrediënten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De fik er in
[ afbeelding ]
Dit was mijn favo wel. Wagyu steak met nasi en een botertje van pinda saus
[ afbeelding ]
Als drank arrangement had ik een groene thee selectie. Waren er maar 2, hadden er wel meer mogen zijn.
Leuke ervaring. Wel prijzig 180 pp
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Omakase was er een leuke ervaring. Weet niet hoeveel gangen het waren maar heb wat fotos gekozen. BIj elke gerecht verteld hij wat het is en waar het vandaan komt en hoe hij het bereid. Hij steekt erg veel tijd in zijn recepten en ingrediënten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De fik er in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als drank arrangement had ik een groene thee selectie. Waren er maar 2, hadden er wel meer mogen zijn.
@:citizen.erased
Klinkt goedquote:Op zondag 1 juni 2025 20:02 schreef bitterbal het volgende:
Ja vriendelijke jongen. Wel indrukwekkend. heeft deze zaak nu half jaar ofzo en staat erg goed aangeschreven
Met mijn nicht. We zijn beide in april jarig dus hebben elkaar dit gegeven voor onze verjaardagenquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De fik er in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:citizen.erased
Oh leukquote:Op zondag 1 juni 2025 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met mijn nicht. We zijn beide in april jarig dus hebben elkaar dit gegeven voor onze verjaardagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |