RAUS.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duitsers beginnen gewoon vol gas Duits te blaten en kijken wel of je het verstaat.
Geen idee, hoop doet leven tegen beter weten in?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik.
Dus waarom vraag ik dit eigenlijk ook nog?
Soort Fransen.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duitsers beginnen gewoon vol gas Duits te blaten en kijken wel of je het verstaat.
KONNEN DIE MICH DIE WEGE NACH DASSS STRAND AANWEIZEN DU HOLLANDISCHES SCHWEIN?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken nog wel het rijtje, maar niet meer bij welke naamval het hoort.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben de naamvallen gewoon helemaal vergeten.
Dativ Genetiv Akkusativ en Nominativ weet ik nog, maar daar is ook alles mee gezegd.
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, hoop doet leven tegen beter weten in?
i see what you did therequote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, idd..quote:
Antwoord: jawohl und Panzermausquote:Op zondag 1 juni 2025 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
KONNEN DIE MICH DIE WEGE NACH DASSS STRAND AANWEIZEN DU HOLLANDISCHES SCHWEIN?
Dat was idd expres.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
i see what you did there
Ich sehe wass sie dar gemacht hatte
Encore une fois s'il vous plaît (minimaal 10 keer laten herhalen) en doen alsof je doof bent.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dat Fransen dan weten dat je niet Frans spreekt en alsnog op mitrailleursnelheid de toetjes gaan afraffelen (die stonden blijkbaar niet op de menukaart, anders hoefde dat mens die toetjes niet op te gaan zitten ratelen).
"Oui."
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 1 juni 2025 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Encore une fois s'il vous plaît (minimaal 10 keer laten herhalen) en doen alsof je doof bent.
Tout?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dat Fransen dan weten dat je niet Frans spreekt en alsnog op mitrailleursnelheid de toetjes gaan afraffelen (die stonden blijkbaar niet op de menukaart, anders hoefde dat mens die toetjes niet op te gaan zitten ratelen).
"Oui."
quote:
"Oui."quote:Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Oui."
Wat heb je geverfd?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergeet altijd de tijd als ik aan het verven ben. Nu honger en snel
Houtwerk op slaapkamer voor afwerken lambriseringquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 1 juni 2025 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boem boem boem
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |