Ja mijn "witte was" heeft eigenlijk ook niet zoveel witquote:Op zondag 1 juni 2025 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen witte was, alleen de matrasbeschermers en kussenhoezen, voor de rest heeft gewoon alles een kleurtje
Handdoeken zijn mijn witte wasquote:Op zondag 1 juni 2025 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet de kledingwas en de witte was dus draaien. De handdoeken hebben een korter programma.
Dat komt omdat het ook helemaal geen lyrics waren, maar normale omgangsvormen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen dat ze de lyrics niet helemaal goed kon opnoemen
Misschien ben je stiekem een brabander en heb je het gewon over je was witte welquote:Op zondag 1 juni 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mijn "witte was" heeft eigenlijk ook niet zoveel wit
Geen idee waarom ik dat eigenlijk witte was noem
Onderkoffer brabo?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ben je stiekem een brabander en heb je het gewon over je was witte wel
dankzij Doe Maar kan een hele generatie de Duitse naamvallen zo opnoemen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook helemaal geen lyrics waren, maar normale omgangsvormen.
Leuk.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dankzij Doe Maar kan een hele generatie de Duitse naamvallen zo opnoemen.
Maar mijn rijtje ging anders dan die van Doe Maarquote:Op zondag 1 juni 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dankzij Doe Maar kan een hele generatie de Duitse naamvallen zo opnoemen.
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 1 juni 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook helemaal geen lyrics waren, maar normale omgangsvormen.
der die das, wer wie was, wieso weshalb warumquote:Op zondag 1 juni 2025 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar mijn rijtje ging anders dan die van Doe Maar
Je bent ook al onderkoffer mod, dus zou zomaar kunnenquote:
Heb je het over de normale omgangsvormen?quote:
lekker dichtbijquote:Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
Rooklucht buiten
Ze hebben het er over dat dat bosbranden uit Canada zijn![]()
quote:
verklaring gevondenquote:
Ja die ken ik nietquote:Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het over de normale omgangsvormen?
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
Rooklucht buiten
Ze hebben het er over dat dat bosbranden uit Canada zijn![]()
Weet ik.quote:
ja die had je ook nog ergens.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben de naamvallen gewoon helemaal vergeten.
Dativ Genetiv Akkusativ en Nominativ weet ik nog, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik ook, maar ik gebruik ze nooit meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben de naamvallen gewoon helemaal vergeten.
Dativ Genetiv Akkusativ en Nominativ weet ik nog, maar daar is ook alles mee gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |