Neequote:Op zondag 1 juni 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou ja.. je hebt ze niet ingehuurd voor hun sociale capaciteiten en een leuk praatje toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik hoopte dat ie mijn vloer wilde isolerenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zat in de kruipruimte, wat had die willen doen dan
Nee helaas. Moeten twee wasjes gedraaid worden en nummer twee zou tot na bedtijd durenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je mooi doen en dan eten en daarna hard aan de studie
o nee sollicitatiedinges
Gedag zeggen (als je aankomt en weer weggaat) en netjes met twee woorden spreken als je iemand niet kent.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees iets over sociaal doen.
Wat is dat?
Nou.. komt dat goed uit hier.quote:
En je kunt niet wat je morgen moet dragen in 1 was doen?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee helaas. Moeten twee wasjes gedraaid worden en nummer twee zou tot na bedtijd duren
Beetje complimentjes geven in de hoop dat je gratis chocolade krijgtquote:Op zondag 1 juni 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees iets over sociaal doen.
Wat is dat?
Ok pa zusquote:Op zondag 1 juni 2025 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedag zeggen (als je aankomt en weer weggaat) en netjes met twee woorden spreken als je iemand niet kent.
Niet erg handig met wit en gekleurd.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je kunt niet wat je morgen moet dragen in 1 was doen?
direct naar huis toequote:
Wat zeg jij nou weer?quote:
te jong voor neongroen en geel?quote:
Jawel joh, lekker inclusief multiculturele waamandquote:
Oh dat doe ik nooit apart eigenlijkquote:
Knoop je jas dicht, doe een das om, was eerst je handenquote:
daar hebben we in de KSC geen last vanquote:Op zondag 1 juni 2025 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knoop je jas dicht, doe een das om, was eerst je handen
Kam je haren, recht je schouders, denk aan je tanden
Blijf niet hangen, recht naar huis toe, spreek met twee woorden
Stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg u {u u u}
Bekijk deze YouTube-video
Ik dacht ook dat ze hier aan refereerde eigenlijkquote:Op zondag 1 juni 2025 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knoop je jas dicht, doe een das om, was eerst je handen
Kam je haren, recht je schouders, denk aan je tanden
Blijf niet hangen, recht naar huis toe, spreek met twee woorden
Stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg u {u u u}
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb eigenlijk geen witte was, alleen de matrasbeschermers en kussenhoezen, voor de rest heeft gewoon alles een kleurtjequote:Op zondag 1 juni 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat doe ik nooit apart eigenlijk
Heb witte was (beddengoed en handdoeken enzo), en bonte was (kleding)
Dat was het
Ik moet de kledingwas en de witte was dus draaien. De handdoeken hebben een korter programma.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat doe ik nooit apart eigenlijk
Heb witte was (beddengoed en handdoeken enzo), en bonte was (kleding)
Dat was het
Hier eten we heus wel zoals het hoortquote:
Ja alleen dat ze de lyrics niet helemaal goed kon opnoemenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze hier aan refereerde eigenlijk
gulzige teug en weg is hetquote:Op zondag 1 juni 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier eten we heus wel zoals het hoort
"Is er eten?”
"Ja"
*Opeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |