Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spontaan.quote:
Mango's bestralen ze met Kobalt-60 om ze te conserveren, vandaar dat een mangopit sterft van de plantenkanker als je die opkweekt.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee iets met het natuurlijke rijpingsproces omdat ze onrijp en gekoeld naar hier worden vervoerd
Had ook wel een beetje te maken met mijn gemoedstoestand, ik was gisteren echt totaal niet in een goede flow om zo'n momentopname te doenquote:
Zal het onbewust wel ergens tegen zijn gekomenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spontaan.
quote:
Ik las bestralen met een cobra 6quote:Op zondag 1 juni 2025 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mango's bestralen ze met Kobalt-60 om ze te conserveren, vandaar dat een mangopit sterft van de plantenkanker als je die opkweekt.
Moet wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal het onbewust wel ergens tegen zijn gekomen
Voor een explosieve smaakquote:Op zondag 1 juni 2025 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las bestralen met een cobra 6
Joejoe
Maar dan is het een slang, dus mag je mango dan nog wel eten?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las bestralen met een cobra 6
Joejoe
Oh is dat wat ze bedoelen met een smaakexplosiequote:
Ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan is het een slang, dus mag je mango dan nog wel eten?
Staat de stofzuiger aan?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:33 schreef Nizno het volgende:
begin me af te vragen hoe smerig een auto kan zijn.
al 2 uur zijn ze bezig met de stofzuiger om de auto schoon te maken
Nee die cobra 6 is meestal voor een gevelexplosiequote:Op zondag 1 juni 2025 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is dat wat ze bedoelen met een smaakexplosie
quote:
Ik zit in een restaurant. Had vis en gebakken aardappelen met heel veel spekjes. Nu wachten op toetje.quote:
quote:
ja anders had ik het niet gemerkt... vanwege het vele lawaai staat mijn radio al harderquote:
Ohquote:Op zondag 1 juni 2025 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die cobra 6 is meestal voor een gevelexplosie
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit in een restaurant. Had vis en gebakken aardappelen met heel veel spekjes. Nu wachten op toetje.
Het is half 6.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit in een restaurant. Had vis en gebakken aardappelen met heel veel spekjes. Nu wachten op toetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |