Had je de Wielewaal bijna gekocht?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was ik bijna buren geworden van Tribeca dan.
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee woon daar gelukkig niet in de buurt. Wel heftig hoor, als je zo ineens van de ene op de andere dag je huis en al je spullen kwijt bentEn ze gaan het ook niet opruimen en herstellen begreep ik, kost veel te veel om al het puin te ruimen. Dus die mensen moeten ergens anders opnieuw beginnen.
Sjezus dat is toch een slecht voorbeeld!quote:Op zondag 1 juni 2025 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Moest vandaag trouwens nog zo lachen @:lospedrosa
Was aan het wandelen in de bergen, komt er een vader met z'n dochter naar boven mountainbiken.
Dochter: Papaaaa ik ben moe! Ik wil niet meer!
Vader: Kom op, we zijn er bijna (not).
Dochter: Aaaaaaargh
Vader: Niet zo aanstellen!
Kijk ik nog eens goed.. zie ik dat papa op een electrische mountainbike zit en dochter niet![]()
quote:
Tegenboschweg 18 stond ooit als complete bouwval te koop voor een "prikkie"quote:Op zondag 1 juni 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je de Wielewaal bijna gekocht?
Precies dit, gewoon overgeven aan de ervaring, het genietselen en de ambiance.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je eens goed gaat uiteten moet je ook niet teveel naar de centjes kijken.
maar als je daarna kroketten moet eten was het niet goed tochquote:Op zondag 1 juni 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je eens goed gaat uiteten moet je ook niet teveel naar de centjes kijken.
of het was daarna nog heel gezellig.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar als je daarna kroketten moet eten was het niet goed toch
Die had liever een stekendere stoere pappa gehad die wel tegen een pannenkoekje kan?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Deed toen eens mee aan een MTB marathon van 200km, ‘s ochtends om 5:00 eruit 6:00 start.
Kwam met bakken uit de lucht. Had ik ‘s ochtends pannenkoeken gegeten en die lagen niet lekker, moest na 150km kappen, donders aan de schijt!
Mijn dochter stond daar bij die stop en die heeft het daar nog steeds over: daar moest je stoppen hè pappa, je hebt het niet afgemaakt hè pappa?
Daar baal ik nu 6 jaar later nog van.
awwww eigenlijk moet je haar helpenquote:Op zondag 1 juni 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Er staat een poppy bloem (geen idee hoe dat in het nederlands heet), in onze tuin, maar hij staat nét te ver voor de koe om te kunnen eten. Nu staat ze al 10 minuten naar die bloem te staren
[ afbeelding ]
Tijd om het nog eens te doen? Dit keer met een normaal ontbijt?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Deed toen eens mee aan een MTB marathon van 200km, ‘s ochtends om 5:00 eruit 6:00 start.
Kwam met bakken uit de lucht. Had ik ‘s ochtends pannenkoeken gegeten en die lagen niet lekker, moest na 150km kappen, donders aan de schijt!
Mijn dochter stond daar bij die stop en die heeft het daar nog steeds over: daar moest je stoppen hè pappa, je hebt het niet afgemaakt hè pappa?
Daar baal ik nu 6 jaar later nog van.
Claprose.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Er staat een poppy bloem (geen idee hoe dat in het nederlands heet), in onze tuin, maar hij staat nét te ver voor de koe om te kunnen eten. Nu staat ze al 10 minuten naar die bloem te staren
[ afbeelding ]
Klaproosquote:Op zondag 1 juni 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |