Maar dat is toch ook zo'n culinair hoogstandjequote:
Jaquote:
Ja, aangezien er wat dorpjes moesten worden geëvacueerd vroeg ik me af, of dat ook met jouw dorpje aan de hand was...quote:Op zondag 1 juni 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Woon niet onder een afbrekende gletsjer, als je dat bedoelt
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 1 juni 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja leuk, met je wagyu beef, maar smeer me ook nog even een cracker met hagelslag vriend".
Krijg je ineens zo'n Japans koksmes van drie meter lang in je nek gestoken.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja leuk, met je wagyu beef, maar smeer me ook nog even een cracker met hagelslag vriend".
quote:
Ik ook, we zijn goed bezigquote:
Spelbrekerquote:
Nee woon daar gelukkig niet in de buurt. Wel heftig hoor, als je zo ineens van de ene op de andere dag je huis en al je spullen kwijt bentquote:Op zondag 1 juni 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, aangezien er wat dorpjes moesten worden geëvacueerd vroeg ik me af, of dat ook met jouw dorpje aan de hand was...
en wat heb je daar toen betaald?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij een 2-sterrenzaak heb ik wel eens op het eind van de avond kroketten gegeten met het personeel
Was ik bijna buren geworden van Tribeca dan.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
en over een tijdje zit Tribeca hier gewoon op loopafstand
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij een 2-sterrenzaak heb ik wel eens op het eind van de avond kroketten gegeten met het personeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |