Sorry!quote:Op zondag 1 juni 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een 69 Huehue grapje, want tijgerpunten
Ik krijg een aaiquote:
Basisschoolschriftjesquote:
zo'n app die af en toe producten aan biedt die je gratis of met korting kunt proberenquote:
Ik wil je ook wel een krul geven nog?quote:
tikkie doe ik dan weer niet aanquote:Op zondag 1 juni 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en Tikkie heeft soms ook leuke deals.
quote:
Jaaaquote:Op zondag 1 juni 2025 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel een krul geven nog?
Oh coolquote:Op zondag 1 juni 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo'n app die af en toe producten aan biedt die je gratis of met korting kunt proberenen je spaart ook wel eens bij winkels op basis van je uitgaven
Het is een vrij landquote:
quote:
Bron: Wikipediaquote:De goedkeuringskrul, krul, krulletje of goedje is een symbool dat gebruikt wordt om aan te geven dat iets goedgekeurd of gezien is, zoals op schoolwerk, maar ook daarbuiten.
De krul kwam waarschijnlijk op in Nederland in de 19e eeuw. Vermoedelijk ontstond het als een snel geschreven 'g', voor 'goed' of 'gezien'. Buiten het Koninkrijk der Nederlanden en voormalige Nederlandse kolonieën zoals Indonesië komt de krul als teken van goedkeuring nauwelijks voor; daar gebruikt men veelal een vinkje.
Goedkeuringskrul sticker
Een sticker met goedkeuringskrul van Veilig Verkeer Nederland, geplaatst achter de voorruit van een goedgekeurd voertuig.
Een voorbeeld van officieel gebruik van een goedkeuringskrul is die op de veiligheidsinspectie sticker van Veilig Verkeer Nederland. De sticker kon na goedkeuring van de automobiel achter de voorruit geplakt worden.
Nou ja, het helpt niet zo te zien.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had verwacht dat het hier leeg was?
Je bent zelf een TTquote:
Fixedquote:
Gaat het?quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |