Nou ja moetenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ze moeten niets, maar ik vraag me af waarom er een minimum aantal punten nodig is.
Zo klinkt het wel beterquote:Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ja moeten
Ik zou voorstander zijn als ze dat instellen
Ken ik nietquote:
Zekerquote:Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is wel lekker als je dat vergeet maar wel hebt gespaard
Je had ook die tijgerpunten. Kwam een vriendin hinten dat ze van het weekend weer een tijgerpunt had verdiend, en dan moest ik raden dat ze voor het eerst anale seks had gehad. Ofzo.quote:
Dat is meestal wat ik bedoel als ik het over moeten hebquote:
Ja en Tikkie heeft soms ook leuke deals.quote:
Maar had ze toen wel 69 tijgerpunten?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had ook die tijgerpunten. Kwam een vriendin hinten dat ze van het weekend weer een tijgerpunt had verdiend, en dan moest ik raden dat ze voor het eerst anale seks had gehad. Ofzo.
Man man man wat waren de 2010 cringe.
Ik zal het proberen te onthouden, maar ik beloof niets.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is meestal wat ik bedoel als ik het over moeten heb
Je moet dat wel onthouden iddquote:Op zondag 1 juni 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden, maar ik beloof niets.
Verwachtingen managen. Goed gedaan!quote:Op zondag 1 juni 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden, maar ik beloof niets.
quote:
Check!quote:Op zondag 1 juni 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is meestal wat ik bedoel als ik het over moeten heb
Zou het niet meer weten. Mijn geheugen is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar had ze toen wel 69 tijgerpunten?
wtfquote:Op zondag 1 juni 2025 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had ook die tijgerpunten. Kwam een vriendin hinten dat ze van het weekend weer een tijgerpunt had verdiend, en dan moest ik raden dat ze voor het eerst anale seks had gehad. Ofzo.
Man man man wat waren de 2010 cringe.
Dank je, mag ik nu wel een sticker?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verwachtingen managen. Goed gedaan!
Het was een 69 Huehue grapje, want tijgerpuntenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het niet meer weten. Mijn geheugen is niet meer wat het geweest is.
Ik denk de leeftijd. Een vriendin zei me vrijdag dat ik aardig grijs begon te worden.![]()
Je krijgt gewoon een aai.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je, mag ik nu wel een sticker?
Een milieuvriendelijkere optie is een krul.
De krulquote:Op zondag 1 juni 2025 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je, mag ik nu wel een sticker?
Een milieuvriendelijkere optie is een krul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |