Ik kijk met name in haak en eet subreddits.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb er hier ook aantal die nauwelijks meer actief zijn helaas
Enorm.quote:
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk met name in haak en eet subreddits.
Je stuurt wel succesvol mensen door naar de HEMAquote:
De gespaarde punten heb je niet zoveel aan; dus ze zal wel % van onze uitgaves krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je stuurt wel succesvol mensen door naar de HEMA
Ja, dat moet haast wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De gespaarde punten heb je niet zoveel aan; dus ze zal wel % van onze uitgaves krijgen.
Ik geef ze dan aan het goede doel. Zo ben ik.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel.
Vorige jaar zijn sowieso mijn punten verloren gegaan en ik had niet voldoende om ze in te wisselen.
Ook niet voor zo'n goed doel voucher?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel.
Vorige jaar zijn sowieso mijn punten verloren gegaan en ik had niet voldoende om ze in te wisselen.
En bescheiden.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef ze dan aan het goede doel. Zo ben ik.
Ik had daar niet voldoende punten voor, volgens mij moest je een bepaald aantal punten hebben?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook niet voor zo'n goed doel voucher?
Cacaoboeren gesteund?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Had gister ook weer geld overgemaakt aan een goed doel om m'n schuldgevoel een beetje af te kopen.
Ja meestal 50 punten ofzoquote:Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En bescheiden.
[..]
Ik had daar niet voldoende punten voor, volgens mij moest je een bepaald aantal punten hebben?
Dacht dat ik dat het jaar daarvoor wel kon doen, maar weet niet meer aan wat ik gedoneerd heb of wat ik er nu mee gedaan had.
quote:
Ja, ik lees het nu op de site idd, maar ik had onder de 50 punten blijkbaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja meestal 50 punten ofzo
Ik vergeet meestal die punten, tot ik zo'n herinneringsmail krijg erover en dan koop ik zo'n goel doel voucher
en scoupy, doen jullie daar ook aan?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar mijn AH punten, daar zit het echte geld.
Nou ze moeten niets, maar ik vraag me af waarom er een minimum aantal punten nodig is.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
Ze moeten eigenlijk instellen dat als je punten vervallen dat xie automagisch naar het goede doel gaan
Oh ja, heb ik ook nog.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar mijn AH punten, daar zit het echte geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |