Even kijken of hij dit jaar weer op de markt komt, maar ik sla zulke dingen over.quote:
Nou ja ik ben niet zo'n zoetekauw (loert naar de liters Mogu Mogu) dus wellicht is een zuurtje met een beetje zoet wel heel erg verfrissend?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even kijken of hij dit jaar weer op de markt komt, maar ik sla zulke dingen over.
Weet je wat ook verfrissend is, maar wel normaler is dan witte chocolade met augurkenpuree?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik ben niet zo'n zoetekauw (loert naar de liters Mogu Mogu) dus wellicht is een zuurtje met een beetje zoet wel heel erg verfrissend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Thuisbezorgdquote:Op zondag 1 juni 2025 16:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar kan ik dat bestellen? Vraag ik voor een vriend.
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook verfrissend is, maar wel normaler is dan witte chocolade met augurkenpuree?KomkommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook verfrissend is, maar wel normaler is dan witte chocolade met augurkenpuree?Heerlijk ja, maar dan wel zonder schilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders proef je die 5 dagen later nog![]()
iNdEscHilzItTenDeVitamIenTjeSSSSssssssquote:Op zondag 1 juni 2025 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk ja, maar dan wel zonder schil![]()
Anders proef je die 5 dagen later nog
Juist lekkerquote:Op zondag 1 juni 2025 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind vitamines niet lekker.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iNdEscHilzItTenDeVitamIenTjeSSSSssssss
Wel eerst goed wassenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iNdEscHilzItTenDeVitamIenTjeSSSSssssss
Vitamientjesquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vanmiddag een perfect rijpe mango, gelijk heel dat ding opgegeten
Komkommer zonder schil eten, ben je 5 ofzoquote:Op zondag 1 juni 2025 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Ja oke is goedquote:Op zondag 1 juni 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel eerst goed wassen
En dan lekker knagen
Top ik geef het door.quote:
Probeer het maar eens, ik heb al veel eigenwijzerdere mensen weten te overtuigen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komkommer zonder schil eten, ben je 5 ofzo
Hoezo weet je dit niet zeker?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij heb ik straks thuis nog een komkommer liggen
Ja, maar dit is nogal een bijzonder exemplaar (op gebruinde pootjes blijkbaar).quote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, ik heb al veel eigenwijzerdere mensen weten te overtuigen.
Dat 'ie ineens vanaf de trap naar je nek springt.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo weet je dit niet zeker?![]()
Dat je ineens een verrassingskomkommer nog ergens hebt liggen
Ja, ik snap wel waarom katten zo spastisch op komkommers reagerenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat 'ie ineens vanaf de trap naar je nek springt.
Lekkere bolliequote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal
Die Merci kan ik 450x aanbevelen![]()
Ik zit er zelfs nog over na te denken om deze week er nog een te halen![]()
![]()
Zonder schil is vooral handig als je zonder je kunstgebit wilt eten of je melktandjes nog niet zijn doorgekomenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, ik heb al veel eigenwijzerdere mensen weten te overtuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |