Dat 'ie ineens vanaf de trap naar je nek springt.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo weet je dit niet zeker?![]()
Dat je ineens een verrassingskomkommer nog ergens hebt liggen
Ja, ik snap wel waarom katten zo spastisch op komkommers reagerenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat 'ie ineens vanaf de trap naar je nek springt.
Lekkere bolliequote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal
Die Merci kan ik 450x aanbevelen![]()
Ik zit er zelfs nog over na te denken om deze week er nog een te halen![]()
![]()
Zonder schil is vooral handig als je zonder je kunstgebit wilt eten of je melktandjes nog niet zijn doorgekomenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, ik heb al veel eigenwijzerdere mensen weten te overtuigen.
Ik had vrijdag een komkommer opgemaakt. Dus weet niet of ik er nog eentje had of dat ik die ook al op hadquote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo weet je dit niet zeker?![]()
Dat je ineens een verrassingskomkommer nog ergens hebt liggen
Nou spanniequote:Op zondag 1 juni 2025 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een komkommer opgemaakt. Dus weet niet of ik er nog eentje had of dat ik die ook al op had
Eet jij pistachenootjes, bananen en kokosnoten ook met schil dan?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder schil is vooral handig als je zonder je kunstgebit wilt eten of je melktandjes nog niet zijn doorgekomen
Oke Pheno.quote:
Eentje?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal
Die Merci kan ik 450x aanbevelen![]()
Ik zit er zelfs nog over na te denken om deze week er nog een te halen![]()
![]()
geloof dat jouw nagels langer zijn dan die van mijquote:Op zondag 1 juni 2025 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder schil is vooral handig als je zonder je kunstgebit wilt eten of je melktandjes nog niet zijn doorgekomen
Ja, zoals van die filmpjes dat ze een komkommer achter een kat leggen en die vervolgens cartoon achtig omhoog springtquote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat 'ie ineens vanaf de trap naar je nek springt.
Bijna maandagquote:Op zondag 1 juni 2025 17:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Slecht nieuws: het volgende weekend is ook lang.
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, ik heb al veel eigenwijzerdere mensen weten te overtuigen.
Ja zeg jij vroeg er naarquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, zoals van die filmpjes dat ze een komkommer achter een kat leggen en die vervolgens cartoon achtig omhoog springt
Yissssquote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel waarom katten zo spastisch op komkommers reageren
En met die nagels probeer je een komkommer te schillen?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
geloof dat jouw nagels langer zijn dan die van mij
ik zag hem vooral andere SCer filerenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En met die nagels probeer je een komkommer te schillen?
Lijkt me wat bewerkelijk, maar ieder zo zijn ding.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En met die nagels probeer je een komkommer te schillen?
Hele ananas naar binnen inhaleren.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet jij pistachenootjes, bananen en kokosnoten ook met schil dan?
Lijkt me ook niet praktisch om met je nagels te doen eigenlijkquote:
Nee. Schil jij ook je druiven en kersen voordat je ze eet?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet jij pistachenootjes, bananen en kokosnoten ook met schil dan?
Bezigheidstherapie wellicht?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me wat bewerkelijk, maar ieder zo zijn ding.
Dan moet je niet zoveel op je nagels bijtenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
geloof dat jouw nagels langer zijn dan die van mij
klopt. tis ook meer een catfightquote:Op zondag 1 juni 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet praktisch om met je nagels te doen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |