quote:Op zondag 1 juni 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het vogeltje op het balkon? Die ligt in de gft
Ik heb m nog wel even bestudeerd. Woog echt drie keer niks. Was helemaal ingedroogd enzo.quote:
quote:
??quote:
Wat voor vogel was het?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m nog wel even bestudeerd. Woog echt drie keer niks. Was helemaal ingedroogd enzo.
Weet ik niet. Gewoon een of ander kaal dingetje. Best groot nog, dus geen meesje ofzo. Misschien een merel?quote:
Zou goed kunnen, die zijn best fors.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik niet. Gewoon een of ander kaal dingetje. Best groot nog, dus geen meesje ofzo. Misschien een merel?
De HEMA influencer gaat gestaag doorquote:
potverdriedubbeltjesquote:
Misschien is dat wel heel gezond.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pot of 15 dikke Kesbeke augurken naar binnen stampen.
Ik heb van de week al mijn gratis tompouce gehaald, was niet onder de indrukquote:
Stop.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:49 schreef UitStraling het volgende:
https://www.kesbeke.nl/ni(...)het-zure-bom-shotje/
Waar kan ik dat bestellen? Vraag ik voor een vriend.quote:
Beperkte voedingsstoffen: Augurken bevatten naast vitamine K niet veel andere belangrijke voedingsstoffen.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is dat wel heel gezond.
quote:Op zondag 1 juni 2025 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beperkte voedingsstoffen: Augurken bevatten naast vitamine K niet veel andere belangrijke voedingsstoffen.
Beetje zure twijfelgroente.
Het heeft geen uitstekende voedingsstoffen, maar het is kquote:Op zondag 1 juni 2025 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beperkte voedingsstoffen: Augurken bevatten naast vitamine K niet veel andere belangrijke voedingsstoffen.
Beetje zure twijfelgroente.
Zou die wel voorzichtig proberen.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
De laatste gruwel was dat ze augurk in een witte chocoladeletter hadden geduwd.
Doe even normie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |