SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Gewoon gematigd zodat het voor iedereen leuk isquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan koud met sneeuw. Hmm. Hebben we 2 dorpen nodig
O ja dat kan ook, en dan met de foqueville bus af en toe een reisje naar de zon of de sneeuw.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon gematigd zodat het voor iedereen leuk is
We hebben toch ook een mooie berg in de bouwplannen staan?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan koud met sneeuw. Hmm. Hebben we 2 dorpen nodig
* kwiwi pakt emmer en schep alvastquote:Op zondag 1 juni 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben toch ook een mooie berg in de bouwplannen staan?
Het een sluit het ander niet uitquote:
Maar F1 is bezig.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:11 schreef Recce het volgende:
"Ruslands Pearl Harbour."
Dat lijkt me wel een goede omschrijving. Dit is echt een belangrijke gebeurtenis.
Jaquote:Op zondag 1 juni 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rare leuke mensen of leuke rare mensen?
Even wachten tot Trump zich bij Rusland gaat voegen in de oorlog tegen Oekraïne in dat geval.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:11 schreef Recce het volgende:
Dat lijkt me wel een goede omschrijving. Dit is echt een belangrijke gebeurtenis.
ja? Zal putin wel wraak gaan nemen en waarschijnlijk op burgersquote:Op zondag 1 juni 2025 15:11 schreef Recce het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |