Onlangs ben ik verhuisd, en ondanks zorgvuldig opgestelde lijstjes met spullen die je nodig hebt, kom je er toch altijd achter dat je bepaalde dingen over het hoofd hebt gezien. Meestal droog ik mijn was gewoon in de droger, waardoor een strijkijzer eigenlijk zelden nodig is. Maar natuurlijk heb ik vandaag net een belangrijke gelegenheid — en je raadt het al: ik ben vergeten een strijkijzer én een strijkplank te kopen.
Daarnet stond ik dus als een halve amateur met een hete pan te proberen om de kreukels uit mijn shirt te krijgen. Spoiler: dat werkt dus echt voor geen meter.

Kortom, klacht lijkt me duidelijk. Ja, ik weet dat het mijn eigen fout is — maar kom op, je kunt ook niet aan álles denken als je verhuist, toch?:')
Nu de stoom techniek proberen. Straks de douche in en even heet laten worden met stoom
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo