SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ballie, niet alleen A zeggen en dan B niet.quote:
Ga jij je koffers maar pakken!quote:
Ik zocht een koffer, twijfelde even over welke en de kleur en ballie begon te miepen dat ik te lang twijfeldequote:Op zondag 1 juni 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat GRMBL het maar moet vertellen
quote:Op zondag 1 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zocht een koffer, twijfelde even over welke en de kleur en ballie begon te miepen dat ik te lang twijfelde
quote:
Ja, dit.quote:
Bwehehehe.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zocht een koffer, twijfelde even over welke en de kleur en ballie begon te miepen dat ik te lang twijfelde
Jij stelt je gewoon aanquote:
Ging dat ook zo met de plek van de kraan?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zie je dat er in ieder goed huwelijk wel eens wat wrijving is.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging dat ook zo met de plek van de kraan?
Mannen moeten soms ook nadenkenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in jouw herinnering was het zeker 10 minuten
Wel meer glansquote:Op zondag 1 juni 2025 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zie je dat er in ieder goed huwelijk wel eens wat wrijving is.
Gewoon even een dagje uitzoeken en klaarquote:Op zondag 1 juni 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in jouw herinnering was het zeker 10 minuten
Gewoon allemaal, hoe is dit een vraag?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Kaiserbroodje oude kaas,
Aardbeitjes in een glas melk,
Smoothie (groen),
Toast met Limburgse vleeswaren,
Of een ouderwets gebakke eike?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |